همایش فرماندهان پایگاه های بسیج، روسای شوراهای اسلامی شهرداران و دهیاران شهرستان شبسترآذربایجانشرقی با موضوع و عنوان " پشتیبانی از مدافعان حرم " درسالن شهید آوینی سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۷۴۶۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، " احمدزاده" فرمانده سپاه شبستر استان آذربایجان شرقی درهمایش پشتیبانی ازمدافعان حرم ، رویکرد اصلی این همایش را فرهنگ سازی در موضوع حمایت وپشتیبانی از مدافعان حرم دانست و گفت: خوشبختانه مردم شبستر به علت عشق و علاقه به خاندان اهل بیت(ع)، مشتاق به پشتیبانی مادی و معنوی از مدافعان حرم هستند و تاکون بیش از ۱۰۰میلیون تومان به مدافعان حرم ارسال کرده اند.

جعفر رزمی، حمایت و پشتیبانی از مدافعان حرم را حمایت از مدافعان مرزهای ایران اسلامی عنوان و بیان کرد: مدافعان حرم هم ازحرم اهل بیت(ع) دفاع می کنند و هم از مرزهای ایران و لازم است که اقشار مختلف مردم همچون دوران دفاع مقدس از این رزمندگان اسلام حمایت کنند.    

وی هدف اصلی استکبار جهانی در حمایت از داعش را ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان و علت آن را ایستادگی ایران به عنوان تنها کشور در مقابل نقشه خاورمیانه جدید استکبار دانست.

مسئول قرارگاه انصار سپاه عاشورا نیز درسخنانی؛ شجاعت رهبر انقلاب در تصمیم گیری ها را اصلی ترین عامل پیروزی در جبهه نظامی سوریه دانست و گفت: باید تلاشمان را در کمک به مدافعان حرم به شکل گسترده انجام دهیم تا شرمنده آنها در دنیا و آخرت نباشیم .

" احمدزاده" با بیان اینکه امروز خط مقدم و خاکریزدفاعی کشور سوریه دردفاع از حریم اهل بیت(ع) است، اظهار داشت: در حال حاضر باتدابیر رهبری توانستیم استکبار جهانی را در محل خود زمین گیر کنیم و انشاالله جبهه مقاومت را در پهنای وسیع جغرافیای جهانی گسترش خواهیم داد و این همان صدور انقلاب اسلامیست که امام خمینی(ره) نوید آن را داده است.

وی ادامه داد: همانگونه که ملت ایران در دوران دفاع مقدس صحنه‌های بی‌نظیری را در دفاع و پشتیبانی از رزمندگان اسلام خلق کردند،به طور حتم امروز نیز با فعال شدن ستاد پشتیبانی، آحاد مردم با خیال راحت کمک‌هایشان را انجام می‌دهند تا بهترین پشتیبانی را از رزمندگان سلحشور جبهه مقاومت در میدان دفاع از حریم اهل بیت(ع) انجام دهند.

مسئول قرارگاه سپاه عاشورا یادآوری کرد: دردوران دفاع مقدس، سوریه به عنوان حامی و پشتیبان در دفاع ازکشور ایران بود و این درحالی بود که بیش از ۱۰۰کشور جهان به صدام کمک کردند، بنابراین اکنون وظیفه ماست که ازسوریه حمایت و پشتیبانی کنیم.

 " احمد زاده" هدف اصلی تکفیری ها را درمنطقه، هجمه علیه ایران اسلامی و تخریب چهره والای اسلام دانست و تصریح کرد: مدافعان حرم با حفظ اتحاد و یکدلی و اطاعت از رهبری و ایمان و صبر، بر همه این توطئه ها فایق آمده و دشمنان اسلام را ناامید کرده اند .

ارسال نظرات