مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع حرم شهرستان گناوه استان بوشهر با شرکت ۸تیم برگزار شد که در فینال این مسابقات تیم آل یاسین ، عنوان قهرمانی را کسب کرد.
کد خبر: ۸۷۷۷۴۶۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع حرم شهرستان گناوه استان بوشهر با شرکت تیم هایی از محلات و پایگاه های مقاومت بسیج ، امام سجاد(ع)، منتظران المهدی، اکباتان، کوثر، پرسپولیس، پارسیان، ماهان، آل یاسین(پایگاه عمار یاسر) برگزار شد.

این مسابقات از ابتدای آبان ماه آغاز که هر شب دو تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند، دراولین شب از برگزاری این مسابقات تیم های تیم پایگاه امام سجاد (ع) و پرسپولیس توانستند رقیبان خود، به ترتیب تیم های ماهان و اکباتان را شکست دهند.

تیم های پایگاه عمار یاسر(آل یاسین) و پرسپولیس با شکست رقیبان خود به مرحله فینال راه یافتند که در نهایت تیم آل یاسین با نتیجه ۴بر۳رقیب خود را شکست داد وعنوان قهرمانی را کسب کرد.

" جواد خدری " سرمربی تیم پایگاه امام سجاد(ع) حوزه نجف اشرف شهرستان گناوه، هدف از برگزاری این مسابقه، ایجاد شادی ونشاط در بین بسیجیان دانست وافزود: حضور بسیج در ورزش باعث می شود تا با توجه به تاکید رهبر انقلاب، جامعه سالم تر شود و داشتن یک جامعه سالم، می تواند یک عالم بازدارنده در این زمینه باشد.

وی افزود: این مسابقات به همت پایگاه امام سجاد(ع) شهرستان گناوه برای ایجاد اتحاد وهمدلی بین تیم های پایگاهی و سایر تیم های موجود در سطح شهرگناوه برگزار شد.

" خدری" تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی این مسابقات قبل از انجام بازی بین تیم ها، قرائت وصیت نامه شهدای مدافع حرم بود که مورد استقبال عموم قرار گرفت.

در پایان " سیدمحمد موسوی" از تیم آل یاسین به عنوان بهترین بازیکن واسماعیل عباسی از تیم پرسپولیس با ۱۱گل زده، به عنوان آقای گل وجمال احمدی، مربی تیم منتظران مهدی(عج) به عنوان مربی اخلاق در این دیدارها معرفی شدند.

تصاویر کامل خبر در ادامه ...

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات