خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین:
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین اذعان کرد: همه آزادگانی که در این مسیر با یکدیگر همراه می‌شوند در جهت تحقق هدف برپایی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گام بر می دارند که به واقع هدف بزرگی است.
کد خبر: ۸۷۷۷۵۳۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

حجت‌الاسلام محمد عابدینی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص اهمیت زیارت اربعین اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین در مرحله اول یک مانور و رزمایش برای همه کسانی‌ که انگیزه مبارزه‌ طلبی، عدالت‌خواهی و آمادگی ظهور را دارند، به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: تجدید بیعت با امام حسین(ع) یکی از مهم‌ترین انگیزه افرادی است که همه ساله خود را به مسیر زیارت کربلای حسینی در اربعین می‌رسانند و عاشقانه این راه را با تمام دشواری ها می پیمایند.

این مسئول احیای امر به معروف و نهی از منکر را مهم‌ترین هدف قیام اباعبدالله دانسته و خاطرنشان کرد: همه آزادگانی که در این مسیر با یکدیگر همراه می‌شوند در جهت تحقق این هدف در جامعه گام بر می دارند که به واقع هدف بزرگی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: با نگاهی اجمالی به پیرامون و جهان اطراف خود می‌بینیم که منکرهای بزرگی گریبان‌گیر همه مردم جهان شده است و بسیاری از ملل و مردم با مشکلات متعدد دست به گریبان هستند.

حجت‌الاسلام عابدینی ظلم و ستم و در نقطه اوج استکبار آن هم در سطح جهانی را بزرگترین منکر دانسته و تبیین کرد: همه مردم در این مسیر با یکدیگر همراه شده و عزم خود را جذب کرده‌اند تا با ریشه اصلی منکر که همان استکبار جهانی است، مبارزه کنند.

وی احیای معروفات در سراسر جهان را از دیگر دلایل این همایش عنوان کرد و گفت: عزاداران حسینی در این پیاده‌روی با یکدیگر هم‌پیمان می‌شوند تا معروفات را در جهان احیا کرده و گسترش دهند و در عین حال آن را محافظت نمایند.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: این همایش هم از بعد سلبی(دور کردن منکرات) و هم از بعد ثبوتی(پیاده‌کردن خوبی‌ها و فضائل) نقش بسیار مهمی در زیباتر شدن زندگی انسان بر روی زمین دارد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها