فرماندار شهرستان پارس آباد:

یکی از مطالبات اصلی مردم راه اندازی گمرک اصلاندوز است

با راه اندازی گمرک اصلاندوز علاوه بر تحقق مطالبات مردم شاهد مبادلات اقتصادی بیشتر با جمهوری آذربایجان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۷۷۵۴۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، اکبر صمدی فرمانداز پارس آباد راه اندازی گمرک اصلاندوز را خواستار شد و افزود:یکی از مطالبات اصلی مردم راه اندازی این گمرک است البته برای راه اندازی آن اقدامات خوبی در دست اجر است که در صورت تحقق آن اصلاندوز به خط ریلی جمهوری آذربایجان متصل می شود .

صمدی گفت:با راه اندازی گمرک اصلاندوز علاوه بر تحقق مطالبات مردم شاهد مبادلات اقتصادی بیشتر با جمهوری آذربایجان خواهیم بود.

فرماندار پارساباد با بیان اینکه فرودگاه پارس آباد مغان هفت سال تعطیل شده بود که با حمایت دولت بزودی راه اندازی می شود افزود:امسال برای راه اندازی این فرودگاه 150 میلیارد ریال اعتبار و سه هزار تن قیر رایگان اختصاص یافته که در صورت مساعد بودن هوا باند فرودگاه عملیاتی شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد .

وی افزود: بازسازی باند این فرودگاه بطول سه کیلومتر در دست اجراست او عرض آن افزایش یافته تا فرود و پرواز هواپیماهای فوکر ،md و ایرباس در این باند میسر شود .

صمدی با اشاره به بهسازی ساختمان فرودگاه پارس آباد افزود: عملیات بهسازی ساختمان ،محوطه و دیوار کشی نیز انجام شده است.

فرماندار پارس آباد از فعال شدن 15 طرح اقتصادی راکد در این شهرستان خبر داد و گفت:برای فعال کردن طرح های راکد پارس آباد سال گذشته سه هزار و 250 میلیارد ریال و امسال هم چهار هزار میلیارد ریال اختصاص یافته که علاوه بر فعالیت مجدد این طرح ها رونق اشتغالزایی را بدنبال خواهد داشت .

صمدی پیشرفت فیزیکی پایاب سد خداآفرین را یادآور شد و گفت: برای تکمیل این طرح یک میلیارد دلار اعتبار از صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده و هم اکنون هم طرح با سرعت بیشتر اجرا می شود و با تکمیل آن 62 هزار هکتار اراضی پایاب زیر کشت آبی می رود.

وی اضافه کرد: همچنین با تکمیل این طرح ، طرح های مختلف اقتصادی ، صنایع تبدیلی و تکمیلی و کشت گلخانه ای در این شهرستان عملیاتی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار