فرمانده سپاه ناحیه نیر:

امنیت و آرامش کشور مدیون رشادت‌های مدافعین حرم

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام مدافعان حرم است.
کد خبر: ۸۷۷۷۵۵۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، سرهنگ حسن دهقانی فرمانده سپاه ناحیه نیر در همایش کتابخوان ویژه ماه صفر اظهار داشت: عزت و شکوهی که اکنون در دنیا برای مملکت ما وجود دارد همگی مرهون خون شهدا هستیم و تا زمانی که فرهنگ شهادت و شهادت طلبی در جامعه وجود دارد کسی نمی تواند چشم طمعی به این مملکت داشته باشد و اگر این فرهنگ از جامعه برود ذلت و خواری نصیب ما خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینكه شهدای مدافع حرم ما افرادی بودند كه دراوج مأموریت تخصصی و كار، همه چیز خود را رها كرده و به سوریه رفتند، گفت: مدافعان حرم در سوریه مایه امنیت كشور هستند.

 

دهقانی افزود: شهدای مدافعان حرم با گذشت جان و مال خود درس شجاعت و ایثار را به همگان یاد دادند و به راستی این شهدا نماد حقیقی شجاعت و ایثار هستند و ما قدردان خون این شهدای والامقام هستیم.

 

وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام هم‌اکنون با جان و دل از حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند و در سایه این رزمندگان شجاع و دلاور بوده که امنیت و اقتدار امروزه در کشورمان حاکم است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: شهدای مدافعان حرم درس بزرگ گذشت و ایثار را به ما یاد دادند و با جان و دل از حرم بی بی دو عالم، حضرت زینب(س) دفاع کرده‌اند و ما قدردان خون این شهدا هستیم.

 

وی به اهمیت ادامه دادن راه شهدا اشاره کرد و گفت: اکنون وظیفه ما مسلمانان این است که در برابر تهاجم سنگین دشمنان ایستادگی کرده و با پیروی از ولایت فقیه و عمل کردن به وصایای شهدا افکار پلید دشمنان را خنثی نماییم.

 

سرهنگ حسن دهقانی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.


ارسال نظرات