خبرهای داغ:
یادواره شهدای عشایر شهرستان اسلام آبادغرب با حضور سران ایلات و طوایف و جمعی از خانواده شهدا و ایثار گران عشایر در حسینیه ثارالله ناحیه سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۷۵۷۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، یادواره شهدای عشایر شهرستان اسلام آبادغرب با حضور سران ایلات و طوایف و جمعی از خانواده شهدا و ایثار گران عشایر در حسینیه ثارالله ناحیه سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد.
 
 
 
در این یادواره سرهنگ نبی احمدی فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه به نقش مهم عشایر در دوران دفاع مقدس در دفاع از مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: عشایر با شروع جنگ در دفاع از کشور پیشقدم شده و از کیان اسلامی دفاع کردند.

 
 
وی افزود: خوشبختانه امروز عشایر با بصیرت و آگاهی و پیروی از ولایت  و دفاع از از ارزشها و آرمانها توانسته اند در سنگر های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی به خوبی ایفای نقش کنند.
 
 
 
سرهنگ احمدی به نقش مشهود عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت:  عشایر با تلاش وتولید محصولات دامی و لبنی مصادیق اقتصاد مقاومتی هستند و اثر تولیدشان در اقتصاد کشور بسیار مشهود است.

 
 
 احمدی گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی با تمام توان با تهاجم فرهنگی قصد ضربه به باورهای اعتقادی و دینی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی دارند و عشایر در این راستا  توانسته اند همچون ادوار گذشته در مقابل دشمنان ایستادگی و توطئه های آنان را خنثی کنند.
 
 
 
وی در پایان هدف از برگزاری این همایش را تکریم فرهنگ شهادت، ایثار و جهاد اعلام کرد و گفت؛ باید با برگزاری چنین یادواره های نسبت به تکریم شهدا تلاش شود و آرمان ها و ارزشهای آنان به جوانان و نوجوانان انتقال یابد.
ارسال نظرات