خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی گروه ۲۲ توپخانه ارتش شهرضا:

بازنده انتخابات آمریکا رژیم آل‌سعود و دولت‌های عربی بودند

رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۲۲ توپخانه ارتش شهرضا گفت: بازنده انتخابات آمریکا رژیم آل‌سعود و بعضی دولت‌های عربی بودند که با تمام قوا به حمایت مالی از کلینتون پرداختند.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۰۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت‌الاسلام علی عالمی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان شهرضا، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموزان و دانشجویان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با هشدار نسبت به برخی حرکت‌ها و تلاش‌های خطرناک برای تحریف حقیقت و منطق ایستادگی امام(ره) و ملت در مقابل آمریکا، در اذهان نسل جوان تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه مهمترین نشانه نفاق در عصر حاضر القای این موضوع است که تنها راه‌حل مشکلات کشور، مذاکره و سازش با آمریکاست، افزود: آمریکا همواره با جمهوری اسلامی ایران دشمنی داشته و امروز هم با بدعهدی‌هایش اهداف پلید خود را پیش می‌برد، ولی ملت ایران به آن اعتنایی نمی‌کند و با حمایت از مسئولان نظام اسلامی اقتدار کشورمان را تضمین می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا با بیان اینکه به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد و تاریخ گواه خوبی برای صداقت این موضوع است، گفت: ایران با سیاست‌های جنگ‌طلبانه و منفعت‌طلبانه آمریکا مشکل دارد و تا زمانی که آمریکا این سیاست‌ها را دنبال کند ایران در مقابل این سیاست‌ها مقابله می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا به عنوان سردمدار کفر و نفاق در عالم انسانی هیچگاه به دنبال تأمین منافع کشور ما نبوده، بیان کرد: تاریخ دوران معاصر کشور نشان دهنده خصومت این آمریکا با مردم و نظامی اسلامی ما است.

حجت‌الاسلام عالمی با بیان اینکه روحیه و تفکر انقلابی و اعتماد به درون کشور و عمل به توصیه‌های امام(ره) مشکلات کشور را حل می‌کند، افزود: یکی از باورهای غلطی که متأسفانه در سطح جامعه جهانی وجود داشته این بوده که آمریکا را به عنوان یک ابرقدرت جهانی می‌شناسند.

وی با بیان اینکه سیاست و ذات دولت استکباری آمریکا، بر اساس افزون‌طلبی و زیاده‌خواهی است، گفت: امروز واقعیت‌های دنیای استکبار و نظام سلطه بر همگان آشکار شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا بیان کرد: شرط حقیقی مقابله با استکبار این بوده که خود را در موقعیت‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اصلاح کنیم تا به خودکفایی لازم برسیم.

وی اظهار داشت: افرادی که به دنبال حل و فصل مسائل با آمریکایی‌ها هستند، از خیانت‌ها و بدعهدی‌ها و دروغگو بودن آمریکایی‌ها در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران، از 28 مرداد تا در دوران کنونی به ویژه در قضایای برجام و دخالت‌های این کشور در امور داخلی سوریه، عراق و یمن را فراموش کرده‌اند.

حجت‌الاسلام عالمی با بیان اینکه چهره واقعی آمریکا در این انتخابات رو شد، افزود: بازنده انتخابات آمریکا رژیم آل‌سعود و بعضی دولت‌های عربی بودند که با تمام قوا به حمایت مالی از کلینتون پرداختند.

ارسال نظرات