نماینده مردم زنجان و طارم درمجلس شورای اسلامی:
کسانی که می گویند نباید به خاطر آلودگی هوا کار را تعطیل کرد،بدانند که ما هیچگاه به دنبال تعطیلی اشتغال و تولید نیستیم.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۱۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا (لایحه هوای پاک) گفت: امروز یکی از تهدیدات جهانی به خصوص در کشور ما آلودگی هوا است و اهتمام نمایندگان درتصویب کلیات لایحه هوای پاک جای تقدیر دارد؛ چراکه گام موفقیت آمیزی برای پیشبرد این هدف بود.

دکتر علی وقف چی با بیان اینکه لایحه هوای پاک اهمیت ویژه ای دارد، افزود: در جریان تصویب کلیات این لایحه نمایندگان نقدهایی داشتند که به حق بود؛ولی اگر با تامل بیشتری به موضوع توجه می کردیم، بهتر بود که این لایحه به کمیسیون ارجاع نمی شد و در صحن علنی اصلاحات آن انجام می شد.

وی اظهار داشت: حال که این لایحه به کمیسیونکشاورزی آمده؛امیدواریم با نگاهی کامل تر و با استفاده از ظرفیت صاح نظران آن را کامل تر و کاربردی تر کنیم تا پس از بازگشت به صحن برای تصویب جزئیات آن با چالشی مواجه نشویم.

نماینده مردم زنجان و طارم درمجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی کسانی که با این لایحه مخالفت می کنند،تاکید کرد: کسانی که می گویند نباید به خاطر آلودگی هوا کار را تعطیل کرد،بدانند که ما هیچگاه به دنبال تعطیلی اشتغال و تولید نیستیم، اما درحین حفظ تولید باید حتما این خطر را هم بپذیریم که اگر آلودگی هوا را جدی نگیریم،آسیب جبران ناپذیری به مردم و طبیعت وارد می کنیم.

عضوهیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:هفته آینده که مجلس دوباره آغاز بکار خواهد کرد؛این لایحه را با حضور مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست در کمیسیون کشاورزی بررسی خواهیم کرد و آن را در سریع ترین زمان ممکن برای تصویب به صحن علنی می فرستیم.

ارسال نظرات