خبرهای داغ:
فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:
فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، موفقیت هر سازمان رزمی را وابسته به داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص خواند و گفت: کارکنان وظیفه نقش بسیار مهمی در اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارند.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۴۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ،به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی منطقه پدافند مرکزی شهید نصر اصفهانی، امیر سرتیپ اباذر جوکار، در مراسم اعطای سردوشی به سربازان آموزشی رزم مقدماتی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، با اشاره به ایام اربعین امام حسین (ع)، حرکت پرشور شیعیان در پیاده روی عظیم اربعین را نمادی از قدرت شیعه قلمداد کرد و اظهار داشت: قدرت، عظمت و حقانیت شیعه در این حرکت عظیم مردمی به منصه ظهور خواهد رسید تا دنیا بفهمد جوشش خون پاک امام حسین (ع) و یاران با وفایش هیچ گاه متوقف نخواهد شد.

وی اعطای نشان سربازی امام زمان (عج) را برگ زرینی در زندگی جوانان قلمداد کرد و خطاب به سربازان گفت: امروز بازوان شما مزین به نشان سربازی و شهادت می‌شود که باید این کسب افتخار را به شما تبریک گفت.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با بیان اینکه افتخار سربازی امام زمان (عج)، محدود به زمان خدمت وظیفه نیست، گفت: این نشان را باید بعد از زمان خدمت نیز حفظ کنید و بعد از طی دوران خدمت، در هر عرصه‌ای که به فعالیت می‌پردازید باید سعی کنید نقش بسیار ارزشمند سربازی را در خود حفظ کنید.

وی در ادامه موفقیت هر سازمان رزمی را منوط به داشتن نیروی انسانی متخصص و متعهد خواند و افزود: در این بین تجهیزات و ادوات در درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرند.

جوکار کارکنان وظیفه را بخش بسیار مهمی از نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد و گفت: تعهد و تخصص این قشر از کارکنان نیروهای مسلح، نقشی اساسی در اقتدار نیروها دارد.

وی مدافعان اسلام به ویژه مدافعان حرم اهل بیت (ع) را مسلح به سلاح ایمان، اراده و تعهد خواند و گفت: تربیت عاشورایی و دینی از مدافعان حرم اهل بیت (ع)، دژی نفوذ ناپذیر ساخته است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در ادامه فرهنگ عاشورایی را تنها دلیل پویایی و اقتدار شیعه عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام سال‌هاست که با ابزار رسانه‌ای خود سعی می‌کنند با خدشه وارد کردن به اعتقادات دینی و مذهبی، مردم را از فرهنگ عاشورایی جدا کنند.

وی با اشاره به شروع هفته کتاب و کتابخوانی گفت: مردم ما با سلاح بسیار قدرتمندی به نام کتاب و مطالعه آن می‌توانند در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمن بایستند و از اعتقادات حقه خود در این دنیای وانفسا دفاع کنند.

جوکار با بیان اینکه، دشمنان با استفاده از جنگ تبلیغاتی، رحمانی‌ترین دین الهی یعنی اسلام را به صورت خشن‌ترین دین نشان می‌دهند، گفت: مطالعه و تدبر در اصلی‌ترین منابع دینی که قرآن و نهج البلاغه هستند، دقیق‌ترین و مطمئن‌ترین راه شناخت دین اسلام است که اگر کسی از این راه با اسلام آشنا شود در مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن در مقابل این دین بزرگ الهی، خم به ابرو نخواهد آورد.

وی موفقیت جوانان کشور در عرصه‌های مختلف را نشأت گرفته از انس با قرآن و اهل بیت (ع) عنوان کرد و گفت: نقش بستن جمله «یا ابالفضل» بر روی پیراهن یک وزنه بردار جوان کشورمان، گواهی بر این مدعاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها