مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: بدنبال وقوع زلزله صبح امروز در تبریز تیم ارزیاب جمعیت هلال احمر به کانون زلزله اعزام و گزارشی مبنی بر وقوع خسارت دریافت نکردند.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۶۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، سعید کنعانی افزود: بمحض وقوع زلزله اینجانب سریعا در محل اتاق فرماندهی و کنترل عملیات های امدادی معاونت امداد و نجات استان «EOC» حضور یافته و نسبت به اخذ اطلاعات کامل از مراکز مربوطه در خصوص تعیین کانون زلزله نمودم .

وی ادامه داد: همزمان با دریافت مختصات زلزله اقدام به ساماندهی نیروها و اعزام تیم ارزیاب به کانون زلزله کرده و به همه نیروهای امدادی استان اعلام آماده باش کردیم .

کنعانی خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام تیم ارزیاب اعزامی به کانون زلزله، زمین لرزه صبح خسارتی در بر نداشته و گزارشی هم مبنی بر وجود خسارت دریافت نشده است .

وی بیان کرد: بر اساس تقسیم بندی های صورت گرفته در داخل استان، در زمان وقوع حوادثی مانند زلزله، هر کدام از شهرها برای شهرهای اطراف خود به عنوان شهرستان معین و در بحث استانی هم استان های همجوار برای استان حادثه دیده به عنوان استان معین به شمار می رود که بر همان اساس صبح امروز هلال احمر آذربایجان غربی به عنوان استان معین آذربایجان شرقی اعلام آمادگی کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در پایان از هموطنان خواست تا با فراگیری آموزش های امدادی در راستای تحقق «شعار هر خانواده یک آموزش دیده» برای کاهش اثرات ناشی از حوادث اقدام کنند.

ارسال نظرات