معاون استاندار مازندران با اشاره به گسترش رو به رشد شبکه‌های اجتماعی، تصریح کرد: برنامه‌ریزی منسجمی برای جلوگیری از رشد مخرب شبکه‌های اجتماعی انجام شود
کد خبر: ۸۷۷۷۶۷۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پاسخ به سؤالی که چرا کتاب در سبد کالای کارکنان دولت در استان قرار نمیگیرد، افزود: این موضوع مورد توجه مسؤولان استانی است و بنا داریم به این بخش هم توجه ویژه شود.

علیرضا یونسی در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کتاب غذای روح است و خانواده‌ها باید به این موضوع توجه کنند.

وی با اشاره به گسترش رو به رشد شبکه‌های اجتماعی، تصریح کرد: برنامه‌ریزی منسجمی برای جلوگیری از رشد مخرب شبکه‌های اجتماعی انجام شود.

این مسؤول درباره آخرین وضعیت بهره‌برداری از مجتمع مرحوم کردان در ساری، بیان کرد: مقرر شد آخرین وضعیت اقدامات انجام شده این مجتمع در اختیار وزیر ارشاد قرار گیرد.

یونسی ادامه داد: برنامه داریم که بتوانیم موافقت تکمیل این مجتمع را از وزیر ارشاد دریافت کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا طرح واگذاری این مجتمع به شهرداری ساری صحت دارد، ادامه داد: بخش اعظمی از ساخت این مجتمع توسط دولت انجام شد، متولیان استانی تلاش دارند که این مجموعه در اختیار ارشاد مازندران باقی بماند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پاسخ به این سؤال که استانداری مازندران چه اقدامات حمایتی برای ناشران انجام داد، گفت: طرح حمایت از خرید کتاب ناشران در قالب بودجه‌های فرهنگی را در دستور کار داریم و همچنین اگر ناشران نیاز به دریافت تسهیلات دارند با رعایت مسائل قانونی به آنها پرداخت میشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها