حجت الاسلام مرتضوی در کارگاه مادرانه حوزه بسیج جامعه صدیقه کبری(س) شاهرود گفت: باید امروز ما با فرهنگ عاشورایی و انقلابی در مسیر پرورش فرزندان ایران اسلامی تلاش کنیم تا در جنگ نرم دشمن موفق و سبک زندگی فرزندان ما در مسیر انقلاب و اسلام باشد نه مسیری که دشمنان طراحی و برنامه ریزی کرده اند.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۸۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در کارگاه مادرانه حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) که با حضور بیش از 70 نفر در سالن اجتماعات دبیرستان دوره اول 13 آبان شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت دین در زندگی انسان ها و گرایش جوامع به معرفت الهی اظهار کرد: امروز جهان تهی از معرفت و بینش الهی است و انسان های آزاده به دنبال معارف الهی و فطرت پاک خود هستند.

وی افزود: با توجه به این تشنگی به معارف الهی سودجویان فراوانی هستند که می خواهند معارف غیر الهی و آنچه خود می خواهند به خورد جامعه دهند و عرفان های دروغین و معارف شیطانی را به جای معارف پاک الهی به جامعه تزریق نمایند.

مرتضوی خاطر نشان کرد: باید دقت کنیم که معارف الهی برگرفته از قرآن و سنت است که ائمه اطهار و پیامبران برای ما به یادگار گذاشته اند و ما باید در این مسیر قدم گذاشته و جامعه را هدایت نماییم.

وی تصریح کرد: امروز با توجه به این تهدیدات حلقه های صالحین در بسیج شکل گرفته که معارف الهی را به بسیجیان منتقل و شبهات و نیازهای فکری و اعتقادی آنها را پاسخ دهد و باید تلاش کنیم این حلقه ها اثرگذار و بارور باشند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه امروز کانون گرم خانواده مورد تهاجم دشمنان است بیان کرد: دشمنان اسلام امروز خانواده ایرانی را هدف قرار داده اند چرا که فهمیده اند خانواده ایرانی است که سبب می شود جامعه اسلامی شکل بگیرد و اتحاد و انسجام از خانواده ها به جامعه منتقل می شود.

وی ادامه داد: توطئه های دشمنان نابود کردن بنیان خانواده هاست و ما امروز ناهنجاری های بسیاری را مشاهده می کنیم و درصد بالا رفتن طلاق در جامعه و فروپاشیدن بنیان خانواده ها از توطئه های دشمنان با ابزار فرهنگی و رسانه ای است.

مرتضوی اضافه کرد: برگزاری نشست های مختلف روشنگری در ابعاد مختلف بصیرتی،معرفتی، احکام و اعقاید برای خانواده ها و مادران جامعه می تواند در مصون سازی خانواده ها در جنگ نرم اثرگذار باشد.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در دوران دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبلور داشت و خانواده ها از دل و جان برای دفاع از اسلام و انقلاب در مقابل هجمه دشمنان آماده بودند و ما امروز نیز نیاز به این مهم داریم.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود تاکید کرد: باید امروز ما با فرهنگ عاشورایی و انقلابی در مسیر پرورش فرزندان ایران اسلامی تلاش کنیم تا در جنگ نرم دشمن موفق و سبک زندگی فرزندان ما در مسیر انقلاب و اسلام باشد نه مسیری که دشمنان طراحی و برنامه ریزی کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها