خبرهای داغ:
صدای قزوین:

رادیو قزوین همراه با زائران اربعین

ویژه برنامه "اینجا کربلا" صبح روز اربعین از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش مي شود.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۸۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسن اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین،گفت:  ويژه برنامه «اینجا کربلا» با هدف تبیین فرهنگ عاشورا و همچنین بازشناسی مفهوم و فلسفه اربعین حسینی از صدای مرکز قزوین پخش می شود.

مدير دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین  با بيان اينكه ويژه برنامه زنده «اینجا کربلا» در روز اربعين حسيني از رسانه استانی پخش مي شود افزود: اين ويژه برنامه با حضور کارشناسان دینی، فضيلت زيارت اربعين و بازخواني كاركردهاي این همايش بزرگ را بررسی خواهد کرد.

اکبری خاطر نشان كرد :گزارشگر اعزامي راديو قزوین به كربلا در اين ايام با برقراري ارتباط زنده و مستقيم، حال و هواي زائران در مسيرهاي پياده روي به سمت عتبات مقدسه را منعكس مي كند و به پوشش مراسم اربعين حسيني نیز در كربلاي معلي مي پردازد.

وی افزود: ارتباط زنده با شبكه‌هاي سراسري، ارتباط مستمر با راديو اربعين و همچنین ارتباط با مراکز استان های واقع در منطقه مرزی برای اطلاع از وضعیت و حال و هوای زائرین اباعبدالله(ع) از دیگر بخش های مهم این ویژه برنامه برای پوشش این حرکت عظیم جهانی است.

گفتنی است ویژه برنامه «اینجا کربلا» به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا و گویندگی ناصر لامعی صبح روز اربعین به مدت 90 دقیقه از ساعت 9:30 تا 11 از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش مي شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار