جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین کشور:
سردار پاسدار علی فضلی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد:شهدای مدافع حرم مبلغین دین خدا هستند که برای دفاع از حرم اهل بیت(علیه السلام) جان خود را فدا کردند.
کد خبر: ۸۷۷۷۷۷۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم سومین روز شهید مدافع حرم محمد حسن قاسمی اشکفتکی با بیان اینکه دشمنان از روزهای نخست درصدد هستند تا به اسلام و انقلاب ضربه بزنند گفت: اگر سینه سپر کردن و استقامت مردم نبود ما امروز شاهد این آرامش در جامعه نبودیم و باید شکر گذار این لطف الهی باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم ما همیشه با بصیرت و هوشیاری در میدان بوده‌اند و برای دفاع از انقلاب و اسلام شهدایی را به نظام تقدیم کرده‌اند که شهید محمد حسن قاسمی اشکفتکی نمونه بارز این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها است.

این مسئول به 8 سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: اطاعت از رهبری با پوست و گوشت مردم عجین شده است و همین گوش فرا دادن به فرامین امام و رهبری بود که پیروزی دوران دفاع مقدس را برای ما رقم زد.

سردار فضلی با بیان اینکه دشمن جرات ندارد به طور مستقیم به کشور ما تعرض کند گفت: این امر فقط به خاطر وجود جوانان این مرز و بوم است که حاضر هستند برای دفاع از انقلاب و اسلام جان خود را فدا کنند.

جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: اگر فداکاری‌ها و رشادت مردم ما نبود امروز در داخل کشور با داعش نبرد می‌کردیم.

ارسال نظرات