در ستاد پشتیبانی از برنامه های هفته بسیج تربت جام عنوان شد

بسیج مرکز ثقل قدرت و اقتدار کشور است/ دلیل شکست ‌ناپذیرى نظام تفکر و حرکت مسئولانه بسیجى است

معاون فرماندار تربت جام گفت: بسیج و تفکر بسیجی مرکز ثقل قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده و می‌باشد.
کد خبر: ۸۷۷۷۸۰۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، احمد شافعی در ستاد پشتیبانی از برنامه‌های هفته بسیج شهرستان تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج به نقش و جایگاه بسیج پرداخت و افزود: بسیج و تفکر بسیجی مرکز ثقل قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده و می باشد و با این نگاه و تفکر توانسته ایم موفقیت های چشم گیری را در سطح جهان و منطقه به ارمغان بیاوریم.
 
وی تصریح کرد: یکی از ویژگی متمایز ایران اسلامی نسبت به بسیاری از سیستم های سیاسی دنیا این است که حمایت های واقعی از این نظام مقدس را به صورت مردمی و ساختارمند در قالب بسیج سازماندهی کنیم.
 
شافعی ابراز داشت: با همین تفکر بسیجی توانستیم همه مردم را در برنامه ها و سیاست‌های نظام اسلامی دخیل کنیم تا مردم به عنوان ارکان قدرت در تحقق اهداف اصلی نظام در سراسر جهان نقش آفرین باشند و موجب اقتدار کشور شوند.
 
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با تبرک هفته بسیج و تسلیت اربعین حسینی با اشاره به فرمایش های فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر هر ایرانی بالقوه یک بسیجی اند گفت: دلیل شکست ‌ناپذیرى نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران به برکت تفکّر بسیجی عمل و حرکت مسئولانه بسیجى است.
 
سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان افزود: با هدف تجلیل از مقام و منزلت بسیجیان سلحشور درعرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی،عقیدتی، بصیرتی، سیاسی، تربیتی، اجتماعی و از جمله هشت سال دفاع مقدس که باعث اقتدار و پایداری ایران اسلامی شده است بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح رده های مقاومت این شهرستان اجرا می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار