خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:دستگاه قضایی باید در برخورد با این هتاکان برخورد قاطع داشته باشد تا آلام سنگین مومنان تسکین پیدا کند.
کد خبر: ۸۷۷۷۸۵۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی پیش از ظهر امروز در جمع طلاب، روحانین،بسیجیان و مسئولین استان که به محکومیت توهین به امام و جامعه روحانیت در شبستان امامزاده عبدالله گرگان جمع شده بودند، اظهار کرد: اهانت به مقام عزمای ولایت و به ساحت مقدس مرجعیت در دانشگاه منابع طبیعی گرگان جای تسلیت دارد.

وی این ننگ بزرگ و کلمات سخیفی که در این جایگاه بزرگ رخ داد را قابل تاسف خواند و افزود: کرسی آزاداندیش و تریبون آزاد یکی از نعمت های بزرگ فرهنگی انقلاب اسلامی است که مبدأ این حرکت امام(ره) و مقام معظم رهبری می باشند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه این حرکت ضد انقلابی ظلم بزرگی به نعمت ولایت می باشد، گفت: در دهه 70 زمانی که نظام آموزش عالی حجم دروس را افزایش داد، مقام معظم رهبری اعتراض خود را مبنی بر اینکه که چرا شرایط دانشگاه را برای فعالیت های سیاسی فراهم نمی کنید و برای دانشجویان مسلمان ارزشی، ایرانی که در آرمان خواهی خودشان که خاصیت این قشر است ظرفیتی موجود نیست، کرسی آزاداندیشی گذاشته شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: ایشان می خواستند کرسی آزاداندیش گذاشته شود تا دانشجو با آرمان های بزرگ انقلابی و اسلامی بیاید و در تریبون دانشگاه مباحث مربوط به آموزه های خودش را در عرصه های سیاسی، فرهنگی، علمی، اقتصادی بر مسئولین نقد کند و ما در این عرصه خوب درخشیدیم و هر روز شاهد نقدهای دقیق، منصفانه و بعضا غیرمنصفانه هستیم.

سردار صادقی بیان داشت: اگر فرهنگ انقلاب اسلامی که مبتنی بر جنس انقلاب و ارزش های دینی است، نبود شما الان آنقدر امنیت نداشتید تا پشت تریبون اراجیف بگویید لذا این قدرشناسی از این امنیت است که مدافع حرم هزاران کیلومتر آنطرف جغرافیای طبیعی داوطلبانه جان به جان آفرین هدیه می کند که شما امنیت داشته باشید آنوقت عده ای به اهداف این مدافعان حرم بتازند.

وی با بیان اینکه مردم این حرکت ها را رصد می کنند ابراز کرد: ذهن حرکت های انقلابی و جهادی مردم این خزعبلات را فراموش نمی کند و آنچه در دانشگاه منابع طبیعی اتفاق افتاد غیر طبیعی بود و مباحثی که عناوین آن مشخص شده چرا باید خارج از چارچوب شاهد سکوت مدیریت نالایق دانشگاه و مدیریت نالایق فرهنگی دانشگاه باشیم.

سردار صادقی اذعان کرد: طبیعی نیست حرکتی اتفاق بیوفتد و جریان دو قطبی را ایجاد کند وتصور شود که نیروهای انقلابی سکوت خواهند کرد و مراعات حالشان را خواهند نمود.

وی با اشاره به این مطلب که کسی با مناظره، کرسی آزاداندیشی و نقد مخالف نیست، ابراز کرد: ظرفیتی که در دانشگاه در عرصه این مناظره به وجود آمد ظرفیت درون انقلاب نبود لذا رئیس دانشگاه بگوید که آیا اصلاح طلبی عبور از اسلام، قانون اساسی، ولایت فقیه، امام وشهدا است؟ بزرگان فرهنگی، مدیران دستگاه های سیاسی امنیتی بشنوند ظرفیتی که در دانشگاه منابع طبیعی رخ داد ظرفیت ضد انقلابی بود نه اصلاح طلبی و اصولگرایی.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: اگر این تجمع امروز شکل پیدا کرد به واسطه پشتیبانی از حرکت انقلابی امام(ره) و مقام معظم رهبری است.این بصیرت و دقت را مردم هوشمند ما دارند و به آن توجه می کنند.

سردار صادقی تاکید کرد: سپاه و بسیج برنمیتابد حرکتی را که بخواهد در جریان ضدانقلابی که امتداد آن به سران فتنه در داخل و نظام سلطه در خارج میپیوندد، تصور کردید که سپاه چون یک نهاد نظامی است در این عرصهها دخالت نمیکند اصلا اینگونه نیست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه ننگ بزرگی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان رخ داد، گفت: باید تعارف را کنار گذاشت چگونه باید این ننگ را زدود؟ یک بخش به مسئولان دستگاه قضایی برمیگردد بسیج دانشجویی رسما از گوینده سخیف و مدیر دانشگاه از طریق دستگاه قضایی شکایت کرده است که مسئولان باید پاسخگو باشند.

سردار صادقی بیان کرد: برخی از مسئولان که در این جایگاه قرار گرفتند صندلیشان روی ستونهای 230 هزار شهید برپا شده است، عکس امام (ره) و مقام معظم رهبری بالای سرشان است واقعا باید خجالت بکشید شما چطور رویتان میشود در اتاقتان بنشینید و تامل کنید و دم برنیاورید، این در خاطره انقلابی نیروهای مذهبی خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه تکرار چنین هتاکیهایی غیرقابل تحمل است، گفت: در شورای تامین استان به استاندار گلستان هم گفتم این قابل تحمل نیست که در استان ولایتمدار گلستان که 4 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده و در آستانه کنگره عظیم اربعین حسینی شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دستگاه قضایی، بزرگان فرهنگی و اجرایی به فکر این موضوع باشند، ابراز کرد: باید این مسائل را پیشگیری و بازدارندگی کنند تا دیگر شاهد این قضایا در استان نباشیم دستگاه قضایی باید در برخورد با این هتاکان برخورد قاطع داشته باشد تا آلام سنگین مومنان تسکین پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها