خبرهای داغ:
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی این واحد در آیینی با حضور مسئولان شهرستانی و هیئت رئیسه واحد اهر، بیش از 80 نفر از دانشجویان بسیجی حوزه بحر العلوم این دانشگاه در قالب کاروان پیاده روی اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۷۷۸۸۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصلی ترین هدف این سفر پربرکت را ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام و سنت امر به معروف و نهی از منکر به دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

نادر اسدی افزود: اصل قیام امام حسین(ع) احیای دین مبین اسلام و سنت امر به معروف و نهی از منکر در زمان یزید زمان بود که امروز نیز این رسالت بر عهده تمام مسلمین جهان می باشد.

وی ادامه داد: کاروان بزرگ پیاده روی اربعین حسینی به مناسبت فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان از مرز ایران و مهران، به سمت کربلای معلی صورت خواهد گرفت که این دانشجویان نیز در قالب پیاده روی اربعین حسینی با پای پیاده همگام با دیگر شیفتگان حضرت سیدالشهدا(ع) به کربلای معلی خواهند رفت.

 

اسدی در پایان با بیان اینکه این دانشجویان بسیجی در دو گروه 40 نفری با دو دستگاه اتوبوس به مرزهای ایران اعزام شدند اظهار داشت: امیدواریم با راهنمایی و مساعدت افرادی که در مرزهای ایران و عراق هستند این کاروان به سلامت پس از زیارت عتبات عالیات برگردند.

ارسال نظرات