سردار معروفی در دیدار با خانواده شهید خزایی:
فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه شهید محسن خزایی شناسنامه سیستان و بلوچستان است گفت: شهادت مزد محسن خزایی بود
کد خبر: ۸۷۷۷۹۲۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان ،سردار حسین معروفی در دیدار با خانواده شهید محسن خزایی ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهید خبرنگار اظهار داشت: حوزه اندیشه این شهید بزرگوار بسیار زیباست، وی مردی مؤمن انقلابی و ولایی به معنای واقعی بود.

وی ادامه داد: شهید محسن خزایی انسانی خوش فکر و شخصیتی با روحیه انقلابی، مومن و ولایی بود که الگویی برای جامعه است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به بیانات امیرالمومنین (ع) که فرمودند: انسانی که در راه خدا جهاد میکند مزد آن شهادت است، افزود: شهادت در راه خدا توفیق بزرگی است که نصیب این شهید بزرگوار شد.

وی افزود: مزد این جوان غیرتمند به‌جز شهادت چیزی نبود و این رخداد به ‌قدری زیباست که همه انسان‌هایی که از آن جا مانده‌اند به ایشان غبطه می‌خورند.

سردار معروفی بیان کرد: او عزیز بود و عزیزتر شد و خانواده خود را نیز عزیزتر کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: خون این شهید شخصیت‌های زیادی را در این راه نهادینه می‌کند که مانند ایشان جان خود را تقدیم کنند.

وی با بیان اینکه شهید محسن خزایی شناسنامه سیستان و بلوچستان است بیان کرد: این یک تمجید و غلو نیست بلکه واقعیت محض است این شهید بزرگوار برای دفاع از اسلام ناب فدا شد و افتخاری از این بالاتر وجود ندارد.

فرمانده سپاه سلمان استان  با بیان اینکه ان شالله خداوند توفیق دهد تا راه این شهید را به زیبایی ادامه دهیم، گفت: در حوزه تکریم و ترویج فرهنگ شهدا قطعا هر اقدامی بتوانیم انجام می‌دهیم و امیدواریم خداوند متعال توفیق دهد تا شرمنده شهدا نشویم.

 

ارسال نظرات