مسوول بسیج کارگری استان قم در گفتگو با «بسیج»:
محمود مرادی گفت: شهرک های صنعتی در استان قم، مخروبه شده اند چراغ رونق شهرک‌های صنعتی به خاموشی رفته است و دولت در پی تدبیری خاص نیست.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۳۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

محمود مرادی  مسوول بسیج کارگری استان قم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرک های صنعتی نقش مهم در اقتصاد دارند ولی رکود اقتصادی موجب شده است تا شهرک های صنعتی در رکود اقتصادی قرار بگیرند از اینرو شاهد هستیم که بسیاری از شهرک‌های صنعتی رو به تعطیلی رفته اند.

وی با بیان اینکه شهرک های صنعتی در استان قم، مخروبه شده اند افزود: در سال‌های گذشته، شهرک صنعتی به لحاظ پویایی به گونه ای بوده است که همچون شهری کارخانه ای محسوب می‌شد ولی اکنون به خرابه‎هایی مبدل شده است که به جای تاثیرگذاری مثبت بر روی صنعت، نقش ویرانگری دارند و بهتر است گفته شود چراغ رونق شهرک‌های صنعتی به خاموشی رفته است و دولت در پی تدبیری خاص نیست.

مسوول بسیج کارگری قم بیان داشت: متاسفانه تغییر دولت‌ها در تغییر رویکر صنعتی نقش بسزایی داشته است، صنعتگری در استان قم سراغ دارم که در دولت قبلی به عنوان کارآفرین برتر موفق به دریافت لوح شده است و در دولت یازدهم به تعطیلی رفته است و این مجموعه صنعتی دارای 900 نفر نیرو به 4 نفر نیروی نگهبان رسیده است و در حقیقت به تعطیلی مطلق رسیده است.

مرادی خاطر نشان کرد: دولت تسهیلات کلانی را به برخی واحدهای صنعتی پرداخت کرده است تا بتواند گزارشات عملکرد خود را پوشش دهد و واقعیت این است که رکود حاکم شده است و وام ‌های کلان مشخص نیست در چه مسیری هزینه شده است.

ارسال نظرات