مسوول سازمان بسیج کارگری استان قم در گفتگو با «بسیج»:

رکود حاکم بر بازار در اثر بی عملی دولت در پیگیری اقتصاد مقاومتی است

محمود مرادی گفت: بی ثباتی رفتار دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی را در رکود واحدهای صنعتی شاهد هستیم. چنانچه پیگیری اقتصاد مقاومتی می‌توانست نوسانات واحدهای اقتصادی را کنترل و ثبات اقتصادی را فراهم آورد.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۴۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۰

محمود مرادی مسوول سازمان بسیج کارگری استان قم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تعطیلی که در واحدهای صنعتی حاکم شده است منعکس کننده علایم اقتصادی رکود در کشورمان است و اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت بسیج که همان نیروهای مردمی هستند تاثیر به سزایی در خروج از رکود و رونق اقتصادی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، عاملی در جهت تحول اقتصاد کشور است افزود: اقتصاد مقاومتی می تواند هر یک از واحدهای تولیدی، صنعتی را متاثر سازد و موجب افزایش سطح اشتغال،  افزایش تولید ناخالص ملی و افزایش ظرفیت صنعتی شود.

مسوول سازمان بسیج کارگری قم خاطر نشان کرد: بی ثباتی رفتار دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی را در رکود واحدهای صنعتی شاهد هستیم. چنانچه پیگیری اقتصاد مقاومتی می‌توانست نوسانات واحدهای اقتصادی را کنترل و ثبات اقتصادی را فراهم آورد.

وی در خاتمه افزود: تغییرات اقتصادی در یک نهاد یا سازمان اعم از نرخ تورم، نرخ رکود، افزیش نقدینگی، مقاوم سازی در برابر ریسک و مخاطرات احتمالی با عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی کنترل می‌شود.

ارسال نظرات