امام جمعه بندرلنگه:

هیچ‌ برخوردی با شبکه‌های ضد شیعی و سنی در اروپا و آمریکا نمی‌شود

امام جمعه بندرلنگه گفت: اگر در آمریکا و اروپا علیه اسرائیل و هلوکاست حرفی بزنید محاکمه می‌شوید ولی هیچ‌گونه برخوردی با شبکه‌های ضد شیعی و سنی نمی‌شود بلکه حمایت هم می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۸۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،آیت الله سید محمد جواد رکنی عصر امروز در همایش وحدت، بررسی و نقد اندیشه‌های تکفیری و افراطی‌گری در جمع ائمه جمعه و جماعات اهل‌سنت و تشیع بندرلنگه اظهار داشت: آیات قرآن جاری مجرای آفتاب و ماه است و هر روز می‌تابد و هر روز نیز جدید است و این آیات مختص دوره پیامبر و صحابه نیست بلکه در تمام دوران ساری و جاری است.

وی افزود: پیامبر(ص) بارها به مسئله وحدت اشار داشتند و فرمودند، از گفتن هر نوع جمله، کلمه و گفتار که به اسلام خدشه وارد می‌کند پرهیز کنید و بعد از من برگشت به کفر نکنید.

امام جمعه بندرلنگه اضافه کرد: به‌عنوان پیشگیری، از هر کلمه و جمله‌ای که زمینه را برای اختلاف ایجاد می‌کند و باعث برهم‌زدن وحدت است بپرهیزید نباید گذاشت روزنه‌ای برای تکفیری‌ها پیدا شود.

رکنی تصریح کرد: امروز دشمنان با استفاده از نیرو، پول، خاک و وطن خود مسلمانان آن‌ها را به جان یکدیگر انداخته و حتی آن‌ها گردن یکدیگر را می‌زنند و همه سازندگی این گروه‌های تکفیری ساخته و پرداخته دست آمریکاست.

وی در پایان مطرح کرد: دشمنان با هم هم‌دست شدند و جو تبلیغاتی و جهنمی دست آن‌هاست و امت اسلامی امروز باید هوشیار باشند و حال اگر در آمریکا و اروپا علیه اسرائیل و هلوکاست حرفی بزنید محاکمه می‌شوید ولی هیچ‌گونه برخوردی با شبکه‌های ضد شیعی و سنی نمی‌شود بلکه حمایت هم می‌شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه یاد‌آور شد: باید مسلمانان بیدار شوند و بدانند کجا برای آن‌ها نقشه کشیده می‌شود و با نقشه‌های آنان و فتنه‌انگیزی باعث کشته‌شدن مسمانان به دست یکدیگر شده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار