خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان گفت: شیعه و سنی با اعتقاد بر باورهای قلبی نسبت به دیگر مشترکات دینی می توانند یک امت واحد باشند و هجمه های دشمن را خنثی کنند.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۹۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام علیرضا ریاحی پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان علمای شیعه و سنی به کربلا برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد:در آستانه اربعین اباعبدالله الحسین(ع) اعزام جمعتی از علما و روحانیون شیعه و سنی را تداریک دیدیم تا در این اجتماع عظیم و جهانی حضور داشته باشند.

وی افزود: این حضور به جهانیان نشان می دهد که شیعه و سنی با اعتقاد بر باورهای قلبی نسبت به دیگر مشترکات دینی می توانند یک امت واحد باشند و هجمه های دشمن را خنثی کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان این حضور مشترک را یک اقدام قلبی و داوطلبانه خواند و تصریح کرد: تمام سرمایه گذاری دشمن ایجاد شکاف بین امت اسلام به خصوص شیعه و سنی است.

حجت الاسلام ریاحی در ادامه مطلب افزود: دشمن در تلاش است با توجه به ترکیب مذهبی، قومی استان و کشور این اختلاف را به وجود آورد لذا ما با این اقدام نشان می دهیم شیعه و سنی با باورهای مشترک دینی و مذهبی می توانند با احترام به حرمت ها امت واحدی را داشته باشند.

گفتنی است این اعزام به تعداد 44 نفر به تعداد یک دستگاه اتوبوس می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها