فرماندار شهرستان رودبار گفت: اربعین حسینی که یادآور بازگشت اسراء کربلا و خاندان رسول الله(ص) به محل شهادت عزیزترین و شریف ترین گل های بوستان احمدی هستند، اکنون به اجتماع حماسه بزرگ شیعه و مسلمانان و بیرق ایثار و اقتدار حکومت اسلامی در عصر کنونی تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۲۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار امروز در بازدید از موکب قافله عاشقی در لوشان، اظهار کرد: نهضت و قیام امام حسین(ع) و یاران با وفایش آنچنان شور و حرارتی در دل های عاشقان و دلدادگان آزاد اندیش در طول تاریخ ایجاد کرده است که تا قیامت نه تنها کم رنگ نخواهد شد، بلکه پرفروغ تر تداوم خواهد یافت.

وی افزود: اربعین حسینی که یادآور بازگشت اسراء کربلا و خاندان رسول الله(ص) به محل شهادت عزیزترین و شریف ترین گل های بوستان احمدی هستند، اکنون به اجتماع حماسه بزرگ شیعه و مسلمانان و بیرق ایثار و اقتدار حکومت اسلامی در عصر کنونی تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به خدمات دلدادگان و عاشقان حسینی در طول مسیر زوار عزیز کربلا، راه اندازی موکب عاشقی لوشان در انتهای شهرستان رودبار و استان گیلان را گوشه ای از تعهد، عشق و اخلاص مردم و متولیان دانست که نثار این زوار می کنند.

میرغضنفری به معاون سیاسی اجتماعی خود و جمعی از شهرداران شهرستان که وی را همراهی می کردند، تأکید کرد: بعنوان یک وظیفه دینی و تعهد اخلاقی و معنوی هرآنچه در توان دارید بکار بندید تا در ایام سفر و بازگشت زائران عزیز کربلای معلی در شهرستان رودبار هیچگونه دغدغه ای وجود نداشته باشد.

ارسال نظرات