خبرهای داغ:
مشاور عالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان؛
مشاور عالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت:یکی از اهداف پلید دشمنان اسلام در تریبون آزاد دانشگاه منابع طبیعی گرگان از بین بردن اعتقادات مردم است.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۳۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام احمدی در رابطه با هتاکی های تریبون آزاد دانشگاه منابع طبیعی گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: یکی از اهداف پلید دشمنان اسلام در تریبون آزاد دانشگاه منابع طبیعی گرگان از بین بردن اعتقادات مردم است.

وی با اشاره به اینکه این گونه جریانات از اول انقلاب بوده، گفت: امروز شاهد آن هستیم که جریانی با هدایت از بیرون در امتداد جریان فتنه نسبت به اعتقادات مردم از جمله ولایت فقیه، پرچمداران انقلاب اسلامی( روحانیت)، سرمایه های اجتماعی( شهدا) و اعتقادات مردم اقداماتی اتفاق می افتد که قطعا با واکنش مردم مواجه است.

مشاور عالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: حرکت های مردمی نشانگر این است که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان که در این دانشگاه به ساحت مقدس مرجعیت و مقام عزمای ولایت اهانت شده است می زنند و با حضورشان در صحنه میثاقی مجدد را با ولایت فقیه و شهدا خواهند بست.

حجت الاسلام احمدی خواص را نسبت به این مسائل همیشه هوشیار خواند و تصریح کرد: مردم بخصوص نوجوانان و جوانان بدانند انقلاب اسلامی از نخستین روز پیروزی با جریانات ضد انقلاب مواجه بوده و همه اقدامات منافقین را به حاشیه برده و اقتدار جهانی پیدا کزده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیداری اسلامی را در سطح دنیا ایجاد کردند، بیان داشت: اقدامات بی خرد بعضی افراد قطعا به جایی نخواهد رسید لذا مسئولین به خصوص رؤسای فرهنگی دانشگاه منابع طبیعی هوشیار باشند که این دومین اقدامی است که انجام داده اند و قطع الیقین با این حرکت ضد انقلابی به جد برخورد خواهد شد.

مشاور عالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در پایان خاطرنشان کرد: گرگان و استان گلستان ولایتمدار است و 4 هزار شهید را با حکم ولایت در دل خود دارد لذا مسئولین و آحاد مردم تحمل نکنند تا بار دیگر این ننگ تکرار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها