خبرهای داغ:
مسئول امور روحانیون سپاه نینوا گلستان؛

همه مسئولین و آحاد مردم باید نسبت به این هتاکی ها واکنش نشان دهند

مسئول امور روحانیون سپاه نینوا گلستان گفت:همه مسئولین و آحاد مردم باید نسبت به این هتاکی ها واکنش نشان دهند و جلوی این افراد سد آهنینی درست کنند.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۴۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام  محمود ابری در رابطه با هتاکی های تریبون آزاد دانشگاه منابع طبیعی گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: هدف از اهانت به مقدسات انقلاب اسلامی و سوء استفاده از کرسی آزاداندیشی و فضای آزاد دانشگاه زدودن اسلام است.

وی روحانیت را مدافع اسلام خواند و تصریح کرد: وقتی مدافع را از بین ببرند قطعا دین از بین خواد رفت . علما مروجین اسلام و انقلاب و راه شهدا هستند. علمای اسلام مبارزه با بدعتها و خرافات را در صدر برنامه و سرلوحه زندگی خود قرار داده بودند.

مسئول امور روحانیون سپاه نینوا گلستان گفت: باید این افراد نفوذی بدانند که این صحبت ها و حرکت های موزیانه در این تریبون ها و کرسی های آزاد اندیشی اثری به روی مردم ندارد زیرا که مردم از روحانیت و روحانیت از مردم جدا ناپذیرند.

حجت الاسلام ابری با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی که همه دشمنان نظام و انقلاب را انگشت به دهن کرد خاطر نشان شد: متاسفانه برخی از نوچه های استکبار توجهی به این مسئله ندارند و به راحتی به شخص امام، جامعه روحانیت، مدافعان حرم و رزمندگان ما که مدافعان اسلام و ایران اسلامی هستند توهین می کنند و خود را مدیون خون شهدا کرده اند لذا این این افراد هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند.

وی بیان کرد: همه مسئولین و آحاد مردم باید نسبت به این هتاکی ها واکنش نشان دهند و جلوی این افراد سد آهنینی درست کنند و مسئولین دانشگاه باید با این افراد برخورد قاطع و انقلابی نمایند تا آنها از هر نظر خلع سلاح شوند تا درس عبرتی برای دیگر کج اندیشان شود.

مسئول امور روحانیون سپاه نینوا گلستان گفت: اینان بدانند ایران اسلامی جایگاه و پایگاهی برای اندیشه اهل بیت,امام راحل و رهبری انقلاب است و هر کس که در برابر سیل خروشان مردم ولایت مدار و بصیر ایران قرار گیرد همچون خس و خاشاکی کنار خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار