نظارت ستادی معاونت بسیج مساجد ومحلات استان کردستان از حوزه و پایگاه ها

مسئول معاونت بسیج مساجد ومحلات سپاه بیت المقدس کردستان ، به مدت ۱۲ساعت اقدام به بازرسی ونظارت ستادی از ناحیه مقاومت و بیجار و حوزه ها و پایگاه های تابعه شهرستان نمود.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۴۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،مسئول معاونت بسیج مساجد ومحلات سپاه بیت المقدس کردستان به همراه مدیران جذب وسازماندهی و شباب و رسانه معاونت وبابکارگیری ۹ نفر از فرماندهان حوزه های ناحیه سنندج ،دیواندره و کارشناسان ستادی سپاه بیت المقدس به مدت ۱۲ ساعت به بازرسی ونظارت ستادی از ناحیه مقاومت بیجار وحوزه ها وپایگاه های تابعه آن شهرستان پرداخت.

این نظارت  درراستای برنامه های ابلاغی- دفاعی وبازدیدهای میدانی صورت گرفت ، کارشناسان به صورت دقیق و با نظارت کارشناسانه به بازرسی از ۹حوزه مقاومت ،۹ پایگاه مقاومت و ۱رده بسیج مساجدومحلات و عملکرد برنامه های دفاعی پرداختند.

 علاوه بر آن کلیه موارد عمومی در هر حوزه به صورت کارشناسی شده مورد بررسی قرار گرفت ودرجلسه جمع بندی اهم معایب، نواقص  وصعف های شاخص مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

لازم به ذکر است : موارد جزئی در قالب فرم تعهدات تکمیل وسایرمواردشاخص به عنوان محاسن، معایب ، نقاط ضعف، نواقص ، تکمیل و پس ازتجزیه وتحلیل وارائه پیشنهادات و راهکارها ،به بازرسی وتعالی فرماندهان سپاه بیت المقدس کردستان تحویل داده شد .

گفتنی ست : این بازرسی به عنوان نظارت ستادی همچنین یک کارگاه آموزشی برای فرماندهان حوزه ها،پایپاهها و اعضای شورای آنان بسیار مثبت وحائز اهمیت بود.

تصاویر خبر در ادامه ....

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات