فرمانده ی سپاه الغدیر یزد با بسیجیان ناحیه اردکان دیدار کرد و گفت: بسیجی واقعی باید درهرمکان و زمان منشا ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی باشد تا هفتاد میلیون سنگر و مبارز فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۵۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، فرماندهی سپاه الغدیراستان یزد درجمع بسیجیان اردکان استان یزد حضور یافت.

سردار فتوحی در این دیدار ضمن سخنرانی وی با بیان این که امروز نقش بسیجیان از هر زمان دیگر پر رنگ تر است، اضافه کرد: " امروز همانطور که عملکرد مناسب یک بسیجی ثمرات زیاد وخوبی درجامعه خواهد داشت، عملکرد نامناسب بسیجیان نیز میتواند درجامعه نتیجه ای غیر قابل جبران در جامعه باشد.

" سردار فتوحی"  با بیان این که هدف انقلاب ما هدفی جهانی است ، خاطر نشان کرد: " نباید به موفقیت های کوچک دل خوش کرد بلکه باید تفکر جهانی داشت.

" فرمانده سپاه الغدیر" درادامه بیان کرد: امروز دشمن مطمئن شده که نمی تواند دربخش نظامی به جمهوری اسلامی صدمه ای بزند به همین دلیل به جبهه ی فرهنگی روی آورده و جنگ نرم را پیش گرفته است.

وی درادامه سخنان خود اضافه کرد: امروزجبهه فرهنگی مهمترین عرصه ی مبارزه است .

سردار" فتوحی" ادامه داد : بسیجی واقعی باید درهرمکان و هر زمان منشا ترویج ارزشهای اسلامی و انقلابی باشد تا هفتاد میلیون سنگر و مبارز فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی داشته باشیم. فرمانده سپاه الغدیر یزد در پایان با تشکر از اقدامات بسیجیان در بعد نظامی و جسمانی اضافه کرد باید در جبهه فرهنگی تلاش بیشتری نمود.

تصاویر در ادامه ....

انتهای پیام/گ

 

 

ارسال نظرات