مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سروآباد برگزار شد

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سروآباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۶۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سروآباد امروز دوشنبه 24 آبان با حضور سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، مسئولین شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان و نظامیان در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سروآباد برگزار شد.

 

فرمانده سابق سپاه سروآباد در ابتدای این مراسم با تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری مسئولان شهرستانی و مردم سروآباد گفت: خوشحالم توانسته ام در مدت چهار سال خدمت در این شهرستان مرزی و انقلابی اگر کاری بوده و در توان داشته ام، انجام داده ام.

 

سرهنگ شکیبا سلیمی افزود: مهمترین رسالت و وظیفه سپاه حفظ امنیت و آرامش کنونی کشور است و خوشبختانه در شهرستان سروآباد مردم در تامین و ایجاد این امنیت همواره در کنار سپاه بوده اند.

 

امام جمعه شهرستان سروآباد نیز در ادامه این مراسم، با تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در انتخاب فرمانده مقتدر و توانمند برای شهرستان سروآباد گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی کسی مسئول می شود، که لیاقت و توانایی آن را داشته باشد که خوشبختانه این ویژگی ها در فرمانده جدید سپاه سروآباد وجود دارد.

 

ماموستا سجادی وجود سپاه را در کشور یک نعمت الهی دانست و افزود: به برکت وجود سپاه در کشور دشمنان از حمله به کشور ما در هراس هستند و توان مقابله با نیروی سپاه را ندارند.

 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ شکیبا سلیمی فرمانده سابق سپاه سروآباد تصریح کرد: این فرمانده توانمند و مقتدر منشا خدمات بسیاری در شهرستان سروآباد بود و با نیت خالص در خدمت مردم و نظام بود.

 

فرماندار شهرستان سروآباد نیز در ادامه این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان سروآباد که به قدمگاه رهبری مشهور و همه مردم آن بسیجی و انقلابی هستند خدمات بسیار خوبی را انجام داده و کارنامه بسیار درخشانی دارد.

 

علی مفاخری تصریح کرد: سپاه در عرصه های مختلف عمرانی و سازندگی نیز یک سدشکن بوده و در بحث پروژه های بزرگ عمرانی، اقتصادی، ساخت سدهای بزرگ و در ایجاد اشتغالزایی و رفع محرومیت زدایی بسیار موفق عمل کرده است.

 
در پایان این مراسم، از زحمات چهار ساله شکیبا سلیمی تقدیر و حکم سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران به سرهنگ جعفر غفاریان به عنوان فرمانده جدید سپاه سروآباد قرائت و به وی تقدیم شد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار