رضا شریفی گفت: این سیل جمعیت آرزومندان که منتظر امام عصر (عج) هستند تا به سمت نابودی ظلم و ستم و فراگیری عدل الهی در سراسر عالم بروند.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۲۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

رضا شریفی مداح اهل بیت(علیهم السلام) در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: از دو منظر می توان به بحث پیاده روی اربعین نگاه کرد اول ثواب و اجر معنوی زیارت در روایات و احادیث ما برای زائران امام حسین (ع) که پاداش وصف نشدنی دارد.

وی با اشاره به حدیث امام صادق (ع) که می فرمایند به هر قدمی که برداشته می شود یک حسنه نو شته می شود و یکی از گناهان ریخته می شود گفت: زائر امام حسین (ع) زائر خدا در عرش است.

مداح اهل بیت تصریح کرد: هر کس به زیارت اباعبدالله الحسین (ع) برود عاقبت به خیر می شود و هر کسی نرفت از عمرش خیری ندیده روایات متعدد داریم برای ترغیب شیعیان به زیارت امام که خودش فلسفه ای دارد اینکه هدف از زیارت این است که فلسفه قیام امام حسین ( ع) فراموش نشود.

شریفی گفت: راهپیمایی اربعین یاد آوری ماجرای کربلا و قیام امام حسین (ع) و همانا زنده نگه داشتن دین اسلام است.

مداح اهل بیت اظهار داشت: دومین مطلبی که می توان در مورد راهپیمایی اربعین بیان کرد این است که حرکتی بی نظیر و رزمایش عظیم تشیع و یا اسلام است و اهل تسنن و حتی ارمنی ها، کلیمی ها، نیز در این پیاده روی کربلا حضور دارند و فقط مختص شیعیان نیست.

شریفی تصریح کرد: راهپیمایی اربعین رزمایشی برای نشان دادن توان و پتانسیل اتحاد شیعه است که منتظر یک فرمان و منجی می باشند. این سیل جمعیت آرزومندان که منتظر امام عصر (عج) هستند تا به سمت نابودی ظلم و ستم و فراگیری عدل الهی در سراسر عالم بروند.

مداح اهل بیت عنوان کرد: این پتانسیل در دنیا بی سابقه است. جایی در دنیا چنین حرکتی با همت مردمی وجود ندارد. سازمان خاصی این قضیه را پشتیبانی نمی کند همه خودجوش می آیند و خود را به سیل عظیم جمعیت می رسانند.


ارسال نظرات