مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از برپایی نمایشگاه با عنوان "دیابت قاتل خاموش" همزمان با هفته دیابت با همکاری این مرکز و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۶۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ عباس بحرینی اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، فرماندار و مسئولین محلی در سالن اجتماعات شهرداری سامان افتتاح و از تاریخ بیست و دوم لغایت بیست و هفتم آبان ماه جاری از ساعت 9صبح الی 17 عصر پذیرای علاقه مندان می باشد.

به گفته وی، در این نمایشگاه ضمن نمایش تابلوهای اطلاع رسانی پیرامون دیابت و عوارض این بیماری ، خدمات سنجش فشار و قند خون در ایستگاه سلامت به  متقاضیان ارائه می شود.

ایمن مسئول در خصوص اهمیت اطلاع رسانی در مورد بیماری دیابت اظهار داشت: فرد ديابتي به راحتي مي‌تواند با استفاده از كلاس‌هاي آموزشي و از طریق مطالعه پمفلت های آموزشی و بهره گیری از سایر وسایل آموزشی ضمن کنترل بیماری از شدت عوارض آن بکاهد و سایر افراد نیز با اطلاع از نحوه ابتلا به این بیماری می توانند با رعایت روش های ساده از ابتلا شدن به بیماری جلوگیری نمایند.

ارسال نظرات