خبرهای داغ:
رئیس ستاد هفته بسیج در خراسان جنوبی گفت: اولین روز هفته بسیج یکشنبه 30 آبان روز اربعین حسینی است. راهپیمایی روز اربعین در سراسر استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۸۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری هفته بسیج اظهارداشت: هفته بسیج امسال با شعار بسیج، انقلابی و خدمتگزاری است.

وی با بیان اینکه اولین روز هفته بسیج یکشنبه 30 آبان روز اربعین حسینی است افزود: راهپیمایی روز اربعین در سراسر استان تحت عنوان "تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد و جاماندگان" است.

وی ادامه داد: پیاده روی عزاداری روز اربعین در بیرجند ساعت 8:30 صبح از میدان آزادی تا مزار شهدای باقریه این برنامه اجرا خواهد شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برنامه های محوری دوشنبه اول آذر، دومین از هفته بسیج همایش "رهبر کوچک" در بیرجند ساعت 15 در حسینیه جماران متشکل از بسیجیان دانش آموز دوران دفاع مقدس و بسیجیان دانش آموز امروزی در کنار هم در سطح استان برگزار می شود.

وی بیان داشت: سه شنبه دوم آذر برنامه ها به عهده ی خود شهرستان ها و حوزه ها است که جلسات سخنرانی برگزار می شود.

رئیس ستاد هفته بسیج ادامه داد: چهارشنبه سوم آذر همایش مشترک با حضور دانشجویان و طلاب در دانشگاه پیام نور بیرجند ساعت 19: 30 و نیز افتتاحیه پروژه های اقتصادمقاومتی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: پنج شنبه چهارم آذر در سپاه بیرجند تجمع سازمان یافته بسیجیان را داریم و در شهرستان ها نیز این برنامه در این روز اجرا می شود. عطر افشانی گلزار شهدای سراسری خواهیم داشت.

اسماعیلی عنوان کرد: جمعه 5 آذر حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه به عنوان میقات صالحین در شهرستان ها از دیگر برنامه ها در هفته بسیج است.

وی ابراز داشت: شنبه 6 آذر ماه در آخرین روز هفته بسیج همایش مبارزه با اشرافی گری در بیرجند برگزار می شود.

اسماعیلی عنوان کرد: در هفته بسیج تعداد 820 عنوان برنامه در سطح نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت اعلام شده که در بخش های مختلفی اعم از بصیرتی، تربیت بدنی و ورزش، عقیدتی، فراخوانی گردان ها ، گروهان ها و دسته های بسیج ، حلقه های صالحین، سرکشی از خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از بسیجیان نمونه، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، اشتغال زایی و افتتاح پایگاه های بسیج و یادواره شهدا از مهمترین برنامه ها است.

رئیس ستاد هفته بسیج گفت: افتتاح 25 پروژه همزمان در هفته بسیج در بخش محرومیت زدایی و اشتغالزایی که 13 پروژه از اعتبارات استانی 480 میلیون تومان و 12 پروژه از اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه قرب کوثر سپاه 280 میلیون تومان همزمان با روز بسیج سازندگی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه خانه عالم در خوسف به طور نمایندگی از این پروژه ها افتتاح می شود افزود: محرومیت زدایی، کشاورزی، قنوات، کانال کشی استخر و پروژه های اشتغالزایی که با توجه به حمایت های بسیج در تولید ، کشاورزی و دام و طیور است، مهمترین این پروژه ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ادامه داد: در استان ما در بحث جذب نیرو به بسیج در هیچ جا و هیچ قشری مشکل جذب بسیجی نداریم و مردم مومن و انقلابی به خوبی حافظ انقلاب و ارزش های آن هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها