در آستانه هفته بسیج

برگزاری گردهمایی فرماندهان واحدهای پوینده و پیشگام بسیج دانش آموزی شاهرود

گردهمایی فرماندهان واحدهای پوینده و پیشگام بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در آستانه هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۲۳۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی فرماندهان واحدهای مقاومت پوینده و پیشگام بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در این جلسه با گرامیداشت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده روی عظیم اربعین، نمونه ای از شور و شعور انقلابی مسلمانان و شیعیان جهان در برهه کنونی است و نشان می دهد که فرهنگ عاشورا و کربلا در جامعه شیعی زنده و پویاست.

وی با اشاره به هفته بسیج مستضعفین افزود: هفته بسیج تقارن دارد با اربعین حسینی و این بدان معناست که بسیج نشات گرفته از اربعین و عاشوراست و باید تلاش کنیم در برنامه های این هفته اهداف و خواسته ها عاشورا و اربعین بیان شود و برای بسیجیان این راه و هدف بازگو شود.

غنایی خاطر نشان کرد: در هفته بسیج برگزاری صبحگاه سراسری و دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره خانگی شهدا دانش آموز و قرائت پیام امام به بسیج در سال 1367 در کلیه واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس و برگزاری حلقه های صالحین با موضوع بسیج اجرا می شود.

وی با بیان اینکه فرماندهان واحدها نباید از برنامه های ابلاغی غافل شوند بیان کرد: جذب و سازماندهی بسیجیان و تشکیل حلقه های صالحین و اجرای برنامه های ابلاغی بسیج دانش آموزی در مدارس اولویت کاری فرماندهان واحدهای بسیج است.

فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود تصریح کرد: جنگ نرم دشمن بسیار خطرناک و جدی است و باید تلاش کنیم در ابتدا خود را و بعد اعضاء پیرامونی و دوستان خود را در برابر این جنگ نابرابر واکسینه نماییم و برگزاری منظم جلسات صالحین و برطرف نمودن شبهات دانش آموزان و تزریق معرفت و بصیرت و روحیه انقلابی گری به دانش آموزان یکی از موثرترین راههاست.

در این جلسه فرماندهان واحدها به ارائه نظرات و راهکارها در خصوص اجرای برنامه های هفته بسیج و همچنین برنامه های ابلاغی بسیج دانش آموزی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار