خبرهای داغ:
جلسه قرارگاه جهاد اقتصادی با حضور جانشین ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و مسئول بسیج سازندگی و فرماندهان حوزه و پایگاههای بخش سلفچگان در محل حوزه مسلم ابن عقیل(ع) سلفچگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۲۸۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جلسه قرارگاه جهاد اقتصادی با حضور جانشین ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و مسئول بسیج سازندگی و فرماندهان حوزه و پایگاههای بخش سلفچگان در محل حوزه مسلم ابن عقیل(ع) سلفچگان برگزار شد.

در این جلسه جانشین ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در خصوص ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت:در حال حاضر درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و تنها گزینه ما برای پیروزی در جنگ اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی است.

امیرحسین جعفری افزود: یکی از ابزارهای اصلی دشمن برای فشار به نظام و انقلاب ما بحث تحریم هاست و به فرموده حضرت آقا ما در یک دو راهی قرار گرفته ایم یا باید فشارهای ناشی از تحریم را بپذیریم یا اینکه با تحریم ها بوسیله اقتصاد مقاومتی مقابله کنیم.

در ادامه جلسه مرتضی قاسمی مسئول بسیج سازندگی ناحیه در خصوص لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی در بخش سلفچگان و بهره گیری از ظرفیت های آن توضیحات داده و همه بسیجیان حوزه را به تلاش بیشتر در این موضوع دعوت کردند.

ارسال نظرات