امامی در حضور بسیجیان، پاسداران و مسئولین این شهرستان گفت: بسیجی بودن تنها به جنگ و جهاد ختم نمی شود و هر کسی که وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد بسیجی است.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۶۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، " سرهنگ امامی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در حضور بسیجیان، پاسداران و مسئولین این شهرستان گفت: بسیجی بودن تنها به جنگ و جهاد ختم نمی شود و هر کسی که وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد بسیجی است.

امامی در ادامه افزود: یک بسیجی همیشه با ایمان، شجاع و با غیرت است و هر کجا که احساس خطر کند به خود اجازه ساکن بودن نمی دهد و همیشه استوار است.

وی با اشاره به اینکه یک بسیجی با بصیرت و با وقار است افزود: بسیجی درک بالایی دارد و نسبت به تحولات زمان و مکان آگاه است و میداند که چه اقدامی را به ثمر برساند.

ایشان همچنین اظهار داشت: بسیجی دارای روحیه ثقل است و از بسیاری آسیب ها محفوظ است و از عیوب نفسانی و بیرونی مبرا می باشد و اهل حسد و کینه نیز نمی باشد.

امامی فرمود: بسیجیان در پست هایی که قرار می گیرند کار خود را به خوبی انجام می دهند و در حفظ بیت المال کوشا هستند.

وی افزود: یک بسیجی دارای روحیه سازندگی است و هرکجا که تفکر بسیجی وارد شود شاهد پیشرفت در آن زمینه خواهیم بود.

سرهنگ امامی در ادامه بیان داشت: بسیج در عرصه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است و بسیار روحیه ی یاری رسانی دارد و همیشه یار و یاور دولت شناخته شده است.

امامی در پایان گفت: بسیج وقتی در مواردی مورد پیدا می کند با یقین عمل می کند، و روحیه جهادی دارد اما انتظار حقوق و یا مزدی ندارد.

ارسال نظرات