خبرهای داغ:
خاطرات پشتیبانی مردم از جبهه های حق علیه باطل زنده شد
یک محموله سیب سمیرم در اقدامی زیبا از سوی اهالی روستای دنگزلو بخش دناکوه و با همکاری دهیاری و شورای این روستا به مدافعان حرم اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۶۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

سید یحیی موسوی کشاورز بسیجی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: جوانان سمیرم امروز آماده حضور برای دفاع از اسلام ناب محمدی در نقطه نقطه این دنیا بوده و در صورت اجازه مقام معظم رهبری درسی همچون هشت سال دفاع مقدس را به مستکبران غربی وسران مرتجع عربی خواهیم داد.

وی گفت: امروز این جوانان در اقدامی محصولات سیب باغات خود که حاصل یکسال زحمت زارعی آنان است به مدافعان حرم اهدا می کنند تا با این هدیه اندک به این دلاورمردان بگوییم ما قدردان جان فشانی ها و افتخار آفرینی آنان هستیم.

موسوی تصریح کرد: این سیب از روستای دنگزلو بخش دناکوه سمیرم بارگیری شده و به تهران فرستاده می شود تا از آنجا این محصول به دستان پرهمت مدافعانی برسد که از تمام تعلقات دنیایی چشم پوشیده و آماده دفاع از ارزش های اسلامی و انسانی اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مدافعان حرم در سوریه در مقابل دشمنان ایران و اسلام ایستاده اند تا مبادا امنیت و آسایش ایرانیان لحظه ای به مخاطره افتد و اقتدار امروزمان را مرهون جانبازی های مدافعان حرم و فرمانده با صلابت آنان، سردار سلیمانی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها