خبرهای داغ:
جانشین معاون فرهنگی سپاه استان قم خبر داد

تشییع پیکرهای شهدای مدافع حرم در روز اربعین

جانشین معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: در عصر روز اربعین پیکرهای تعدادی از شهدای مدافع حرم از میدان آل یاسین به‌سوی مسجد جمکران تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۸۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، داوود شمس پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی، اقامه نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر ستاد اربعین حسینی استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، از همکاری گسترده سپاه استان با قرارگاه اربعین خبر داد و بیان کرد: سپاه در بحث اربعین تمام امکانات و عوامل اجرایی خود را در اختیار قرارگاه اربعین قرار داده است، همچنین نیروهای سازمان اردویی بسیج هم در مصلی قدس مستقر شدند تا به زائرین خدمت‌رسانی کنند، چهار هزار بروشور فرهنگی را هم برای ارائه به زائرین اربعین در شهر قم آماده کردیم.

وی ادامه داد: در عصر روز اربعین پیکرهای تعدادی از شهدای مدافع حرم از میدان آل یاسین به‌سوی مسجد جمکران تشییع می‌شود، البته پیکرهای این شهدا به علت حضور نداشتن خانواده‌هایشان در آن روز تدفین نخواهد شد.

جانشین معاون فرهنگی سپاه استان قم افزود: در روز پنجشنبه 27 آبان ماه یادواره شهید زین والدین و 6 هزار شهید استان در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم تقدیر به عمل خواهد آمد و این شهدا در راهگشایی مسیر اربعین نقش مهمی را ایفا کردند.
ارسال نظرات