معاون هماهنگی ستاد خدمت رسانی به زائران اربعین آستان قدس رضوی خبر داد
معاون هماهنگی ستاد خدمت رسانی به زائران اربعین آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی شرایط اسکان 6 هزار زائر حسینی را در مرز و شهر مهران فراهم آورده است.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۸۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی لقمان‌پور با بیان اینکه برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران حسینی، خدامی از سراسر کشور به مرز مهران فراخوانده شده‌اند، اظهار داشت: تامین چادرهای مورد نیاز جهت اسکان زائران در مرز مهران نیز با همکاری سپاه پاسداران صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی دو نوع اسکان را در شهر مهران و همچنین پایانه مرزی ساماندهی کرده است، گفت: در منطقه مرزی مهران با برپایی دو مجموعه بزرگ از موکب‌ها، ظرفیت برای اسکان 5 هزار زائر فراهم آمده است. همچنین در داخل شهر مهران نیز با همراهی تشکل‌ها و عموم شهروندان، حسینیه‌ها و مساجد تجهیز و شرایط برای اسکان قریب به هزار نفر مهیا شده است.

لقمان پور یکی از ویژگی‌های مراکز اسکان آستان قدس ‌در مرز مهران را همکاری و تعامل بسیار خوب طلاب و دانشجویان معرفی و بیان کرد: هم‌اکنون 25 چادر 200 نفری برای برادران و خواهران در مرز مهران با امکانات مورد نیاز برای اسکان موقت، به طور شبانه روز پذیرای 5 هزار زائر حسینی است.

معاون هماهنگی ستاد خدمت‌رسانی به زائران اربعین آستان قدس رضوی با اشاره به احداث چندین چشمه سرویس بهداشتی و حمام توسط ستاد خدمت‌رسانی به زائران اربعین آستان قدس رضوی در مرز مهران، تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که به بهترین شکل ممکن، به زائران حسینی خدمات‌رسانی داشته باشیم، اما با توجه به ازدحام سنگین جمعیت در مرز مهران این میزان سرویس بهداشتی و حمام پاسخ‌گوی این نیاز نیست و این موضوع همراهی و کمک بیش از پیش دستگاه های مسوول را می‌طلبد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها