با دستور دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهور:
در مراسمی با حضور میر محمدی استاندار،شاه حسینی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر مجتمع آب رسانی کوثر صدرآباد رستاق از توابع شهرستان اشکذر به صورت ویدئوکنفرانسی و با دستور دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهور افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۹۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، در مراسمی با حضور میر محمدی استاندار،شاه حسینی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر مجتمع آب رسانی کوثر صدرآباد رستاق از توابع شهرستان اشکذر به صورت ویدئوکنفرانسی و با دستور دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهور افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب روستایی استان گفت : این مجتمع شامل سی هشت کیلومتر خط و شبکه انتقال ، یک مخزن زمینی و یک مخزن هوایی در مجموع به ظرفیت هزار وششصد وپنجاه متر مکعب و ایستگاه پمپاژ است.

فاتحی افزود: با بهره برداری از این مجتمع بیش از سیزده و هزار پانصد نفر از اهالی سیزده روستای بخش مرکزی شهرستان اشکذر از نعمت آب اشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند .
وی گفت: برای حداث این مجتمع آبرسانی بیش از چهل میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که بصورت ویدئو کنفرانس در مراسم افتتاح این طرح سخن می گفت با اشاره به اینکه آ ب یکی ازنیازهای حیاتی استان یزد است اظهار امیدواری کرد در آینده خدمات بهتر و بزرگتری به مردم استان بویژه در زمینه اب ارائه شود .

استاندار در این مراسم با اشاره به مشکل کم ابی استان یزد مدیریت مصرف اب را یکی از اولویتهای استان برشمرد و گفت:جایگزینی اب چاه بجای شرب در بخش فضای سبز ، تغییر الگوههای کشت به سمت کشتهای کم ابخواه و بهره گیری از شیوه های نوین ابیاری در بخش کشاورزی از جمله اقدامات استان در این بخش است.

میر محمدی تامین آب شرب را دیگر اولویت مهم استان برشمرد و افزود: در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است و با تکمیل مجتمع های ابرسانی در حال ساخت ،بیشتر روستاهای استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهرمند خواهند شد.
ارسال نظرات