خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: روزی که در ملت تقوا پیدا شود ملت برومند است لذا اگر در برابر توطئه های دشمنان بایستیم باید تقوا را دربین نسل جوان تقویت کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۹۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان،با هدف بررسی آسیبهای اجتماعی در بندرترکمن نشست بانوان فرهیخته با حضور پرشور اعضا در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام جعفر کوهستانی با اشاره به سرمایه گذاری های وسیع دشمن در رشد و گسترش انحرافات اجتماعی اظهار داشت:دشمن هم اکنون با بیش از 3هزار شبکه ماهواره ای درصدد تغییر فرهنگ اسلامی است.

وی افزود:هدف اصلی سلسله نشستهای بانوان فرهیخته در واقع ایجاد اتاق فکری با حضور کارشناسان اهل فن در خصوص شناسایی آسیبهای اجتماعی شهرستان و کاهش رشد آن است.

حجت الاسلام کوهستانی تصریح کرد:دشمن با هزینه های سنگین در سرمایه گذاری برای نابودی اسلام از هیج تلاشی فروگذاری نکرده لذا ما با کاهش هزینه های خود می توانیم از اتاق های فکری که در جهت حل و کاهش معظلات اجتماعی فعالیت می کنند استفاده های مفید و مثمری داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به سخنان گهربار معمار کبیر انقلاب اسلامی ابراز داشت:روزی که در ملت تقوا پیدا شود ملت برومند است لذا اگر در برابر توطئه های دشمنان بایستیم باید تقوا را در بین نسل جوان تقویت کنیم.

وی ادامه داد:ملت ایران هرچه دارد از امام خمینی(ره) است.عبد خدایی که با تقوای خود توانمندی استکبار را خنثی و انقلاب اسلامی را احیا کرد.لذا فرمایشات گهربار این شخصیت بزرگ و تاریخی همواره راهگشای مشکلات و معظلات در جامعه است که باید به آن توجه ویژه داشت.

در ادامه جدول برنامه های فرهنگی پیشنهادی به بانوان ادارات داده شد تا در مدت زمان پیش بینی شده برنامه های خود را به این نهاد تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها