خبرهای داغ:
همایش طب سنتی و زندگی سالم روز پنج شنبه ۲۰آبان ماه با حضور چندی از مسئولین و مردم دزفول در کانون ایثار این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۴۶۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان دزفول،سخنران این نشست که توسط شرکت نوپردازان جنوب و با حمایت فرمانداری ویژه، شهرداری، مرکز رشد جوان بسیج و صنایع رباتیک آراد اجرا شد، دکتر کاروان مسجدی، پزشک طب سنتی بود.

دبیر همایش در گفتگو با خبرنگار گفت: شرکت نوپردازان جنوب برای معرفی بیشتر طب سنتی و اسلامی به همشهریان، با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول اقدام به اجرای این همایش کرد.

مدیرعامل شرکت نوپردازان جنوب افزود: سال گذشته در سه مرحله برای ۱۲۰۰ نفر از فرهنگیان اقدام به اجرای همایش نمودیم و امسال پا را فراتر نهادیم و علاوه بر فرهنگیان از عموم مردم نیز برای شرکت در برنامه به صورت اینترنتی ثبت نام کردیم که بیش از ۴۰۰نفر و حتی فراتر از گنجایش سالن، نام نویسی نمودند که مجبور شدیم بر تعداد صندلی های سالن بیفزاییم و باز هم نفراتی از برنامه محروم شدند.

رضا شریعتی مهمترین موضوعات مطرح شده توسط سخنران برنامه را "دیدگاه طب سنتی از نظر دین مبین اسلام”، "تفکر زندگی سالم” و ارتباط این دو، "نحوه دور کردن الکتریسیته ساکن از بدن”، "خونسازی” و "چه غذاهایی بخوریم؟” عنوان کرد.

وی ادامه داد: در انتهای برنامه مسابقه پیامکی برگزار شد که به سه نفر از کسانی که پاسخ صحیح دادند، جوایزی اهدا گردید.

شریعتی افزود: همچنین غرفه محصولات طب سنتی و اسلامی نیز در حاشیه همایش برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها