حسینی در گفت و گو با «بسیج»:
عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی گفت: رفت و امد هیچ کدام از دولتمردان آمریکایی تاثیری بر سیاست های ما و همچنین خود آنها نخواهد داشت و لذا آمریکا همیشه شیطان بزرگ است.
کد خبر: ۸۷۷۸۴۹۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی حقوق دان و عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تاثیر آن بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا همان آمریکاست و با آمدن ترامپ و رفتن اوباما هیچ تغییری در سیاست خارجی ایران نسبت به شیطان بزرگ روی نخواهد داد.

 وی با بیان اینکه ترامپ همچون دیگر دولتمردان آمریکاست و در یک جمله می توان گفت سگ زرد برادر شغال است، افزود: برخی رسانه ها البته دچار اشتباه شده و باکنار هم قرار دادن عکس اوباما، روحانی و هیلاری کلینتون و همرنگ ساختن لباس آنها نظر خود را در خصوص ریاست جمهوری امریکا بیان کردند!

وی با بیان اینکه ما در همه حال مخالف آمریکا  و سیاست هایش هستیم، بیان کرد: این افراد دچار اشتباه محاسباتی شده و باید این افراد دلبسته به امریکا بدانند که رفت و امد هیچ کدام از دولتمردان آمریکایی هیچ تاثیری بر سیاست های ما و همچنین خود آنها نخواهد داشت.

ارسال نظرات