سردار رضا محمد سلیمانی از برگزاری کنگره منطقه‌ای شهدای اطلاعات عملیات خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۱۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار کرد: کنگره شهدای استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به میزبانی قرارگاه سید الشهداء استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کنگره ویژه 450 شهید اطلاعات عملیات این سه استان به صورت یک روزه برگزار می‎شود خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری 52 شهید اطلاعات و عملیات را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

این مسئول تصریح کرد: در این کنگره 7 شهید به عنوان شهید شاخص معرفی خواهند شد که دو نفر از شهدای شاخص از استان چهارمحال و بختیاری است.

سردار سلیمانی تجلیل از خانواه شهدای اطلاعات عملیات و شهدای زنده این حوزه را از برنامه‌های دیگر عنوان کرد و افزود: در حاشیه این کنگره نمایشگاهی برگزار خواهد شد که استان چهارمحال و بختیاری نیز به معرفی نقش خود در دوران دفاع مقدس خواهد 1رداخت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان خاطرنشان کرد: کتاب در خصوص شهدای اطلاعات و عملیات در استان در حال تهیه و تدوین است، امیدواریم با نشر این کتاب و برگزاری این چنین کنگره‌ها بتوانیم این شهدا را به جامعه به خصوص نسل جوان معرفی نمائیم.

قابل ذکر است شهید الیاس ارجمند و شهید ارسلان حبیبی از استان چهارمحال و بختیاری به عنوان شهید شاخص اطلاعات عملیات معرفی شده‌اند.

ارسال نظرات