خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه در طول هفته گرامیداشت بسیج 350 عنوان برنامه در این شهرستان اجرا خواهد شد گفت : این تعداد از برنامه ها از 30آبان ماه امسال آغاز و تا ششم آذر ماه سالجاری ادامه خواهد داشت .
کد خبر: ۸۷۷۸۵۳۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرنگار  خبرگزاري بسيج از دامغان،‌ سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم  در نشست هماهنگی و برنامه ریزی هفته گرامیداشت بسیج با تشریح رئوس برنامه های شاخص این هفته اظهار داشت : فضاسازی و آماده سازی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهری و روستایی ، همایش پیاده روی و مسابقات ورزشی و فرهنگی ، اجرای نمایشنامه واقعه کربلا ، برگزاری شب خاطره با حضور راویان دفاع مقدس ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ، اردوی بسیج سازندگی ، برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم ، افتتاح استخر پرورش ماهی ( طرح اقتصاد مقاومتی ) ، دیدار سرمربیان و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان با امام جمعه ، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی دامغان ، برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه های دامغان ، همایش بصیرتی کارمندان دولت ، رژه موتوری و گلباران قبور مطهر شهدا ، همایش بزرگ 5 آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل ، تجلیل از بسیجیان شاخص ، نمایشگاه کتاب و محصولات اقتصاد مقاومتی ،  برگزاری کارگاه های آموزشی تائید محتوا و فرهنگی ، مشاوره سبک زندگی وبرگزاری یادواره شهدای دانش آموز از مهمترین و شاخص ترین برنامه های هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان دامغان است .

وی اضافه کرد : شعار محوری هفته گرامیداشت بسیج به عنوان ، بسیج ، انقلاب و خدمتگزاری نامگذاری شده است .

فرمانده سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد : امروزتفکر بسیجی در کشور در حال ترویج و گسترش است و این تفکر ارزشمند و مقدس نشانه رسیدن به استقلال است و اعتبارو ارتقا ء شخصیت بین المللی جمهوری اسلامی ایران به برکت بسیج است و بسیج محصول پرخیر و برکت انقلاب اسلامی ایران است که به فرمان امام ( ره ) بنا و تاسیس شده است .

وی با بیان اینکه ضرورت حضور بسیج در عرصه ملی و بین المللی برکسی پوشیده نیست افزود : ثمره حضور بسیج در دفاع از کشور و دفاع از مظلومان عالم منطقه قابل مشاهده است و با فعالیت و حضوری ارزشمند در زمینه های مختلف توانسته است نقشه ها و توطئه های دشمنان را برملا و خنثی کند .

وی خاطر نشان کرد : پیروزی و موفقیت های بسیج زمینه ساز الگوسازی برای سایر کشورها است و این نشان از حضور بسیج و بسیجیان در تمامی عرصه ها است و خود را تابع ولایت فقیه میدانند و به عنوان افتخاری بسیار بزرگ در این راه گام برمی دارند .

خوشقدم اضافه کرد : حضرت امام راحل فرمدند در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام و مقام معظم رهبری نیز فرمدند بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان ها و ما نیز باید راه ، روش و سیره امام ( ره ) و مقام معظم رهبری طی و دنبال کنیم .

وی گفت : فکر بسیجی نجات بخش امت اسلامی و برگرفته از ایده اسلامی است و امیدواریم برنامه های هفته گرامیداشت امسال بسیج با همراهی و مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان و بسیجیان ، رزمندگان و ایثارگران با شکوهتر از سال های قبل برگزار شود .

در این جلسه هریک ازمدیران دستگاه های اجرایی حاظر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در باره اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته گرامیداشت بسیج امسال در شهرستان دامغان پرداختند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها