مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری:
علیرضا شفیع زاده شهرک‌های صنعتی را بهترین بستر برای جذب سرمایه دانست.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۳۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پتانسیل موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت : زیرساخت های ایجادی در 21 شهرک و ناحیه ی صنعتی مصوب ، بهترین بستر برای جلب و جذب سرمایه گذاری است و این شرکت همه ی امکانات ممکن را برای تسریع در امر تولید بسیج کرده است.

علیرضا شفیع زاده افزود : در دولت جدید با اتکا به تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کمیته هایی به منظور پایش و رونق واحدهای صنعتی در سطح کشور و استان ها ، بررسی و تحلیل مشکلات بخش تولید در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با نتایج حاصله از این کمیته ها ، اقداماتی برای راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال انجام شد.

وی اظهار داشت : مهم ترین مشکل موجود در شهرکها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری کمبود آب است که این معضل  با توجه به اتفاق نظر و تمرکز مسؤولین استان در راستای ایجاد خط انتقال آب بن – بروجن در آینده ای نزدیک مرتفع می شود.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری نیز در این نشست گفت : اساسی ترین اهداف بخش های ستادی صنعت ، تسهیل تولید در قالب شاخص های اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فقر است که تشکیل کمیته ی رونق اقدامی مناسب برای سرعت بخشی در تحقق این اهداف است.

محمد مراد رییسی تصریح کرد : با توجه به دشواری های تأمین آب با تانکر از سوی شرکت شهرکهای صنعتی ، می بایست این تلاش ها در قالب برنامه های کوتاه مدت و میان مدت مداومت داشته باشد تا مشکل کم آبی ، خللی در روند تولید ایجاد نکند.

در این نشست که به صورت سالیانه برگزار می شود ؛ بخش های فنی ، برنامه ریزی ، حقوقی و صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان گزارشی از وضعیت موجود ارایه کردند.

ارسال نظرات