خبرهای داغ:
سردار شاهرخی در جمع دانشجویان قزوینی راهیان کربلا:

به یاد220هزار شهید آرزومند کربلا باشید که راه را هموار کردند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)گفت: راه کربلا را شهدا هموار کردند شما دانشجویان که راهی این سفرعظیم هستند یاد شهدا هم باشید.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۴۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در مراسم بدرقه کاروان اربعین حسینی دانشجویان استان قزوین در جمع دانشجویان که شب گذشته در حسینیه شهید مطهری سپاه صاحب‌الامر(عج) به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: رزمندگان ما هم در هشت سال دفاع مقدس با قدرت گرفتن از ماه های محرم و صفر، ایستادگی کردند و همین باعث پیروزی و موفقیت آنها شد.

وی با توجه به اینکه 220 هزار شهید آرزوی سفر کربلا را داشتند اما نتوانستند بروند افزود: راه کربلا را شهدا هموار کردند شما دانشجویان که راهی این سفرعظیم هستند یاد شهدا هم باشید.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تصریح کرد: ما باید 220 هزار شهید اسوه خود قرار داده و ادامه دهنده مسیر آنها و رهسپار ولایت باشیم و عهد ببندیم که در این مسیری که گام برداشتیم تردید نکینم.
سردار شاهرخی یادآور شد: حضرت ولی عصر(عج) فرمودند: رفع گرفتاری مردم منوط به فرج من است. شما جوانان که دل‌های پاکی دارید و هنوز آلوده به اشتغالات دنیوی نشده است خواستار ظهور و فرج امام زمان(عج) از امام حسین(ع) باشید.

وی ضمن تاکید بر اینکه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تنها مقتدای مسلمانان در روی زمین است بیان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری فراهم کردن بستر ظهور است، امید ایشان به جوانان است و هر جلسه‌ای که با جوانان داشتند بسیار چهره شاد و بشاشی داشتند. می‌طلبد همه در مسیر منویات ایشان حرکت کرده و پیرو محض منویات معظم‌له باشیم.

سردار شاهرخی با بیان اینکه همه اتفاقات کربلا از عدم ولایت پذیری مردم سرچشمه می گرفت، گفت: چرا حسین به آن وضعیت دچار شد؟ چون ملت ولایت پذیری را کنار گذاشته بودند، این انحراف از همان لحظه اول رحلت رسول الله پدید آمد و اولین انحراف که پدید آمد صراط مستقیم محو خواهد شد.

وی عنوان کرد: توطئه دشمنان در دنیا خنثی شدنی است، نگرانی ما توطئه و نفوذ در داخل کشور است بنابراین در زمینه جلوگیری از نفوذ دشمنان، مراکز تصمیم‌گیری باید به دستان کسانی که به اصول و باورهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری پایبند هستند سپرده شده و تکنولوژی برای قدرت جذب به کار برده شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در پایان خاطرنشان کرد: اگر نامحرمی در سیستمی قرار بگیرد که بایدها و نبایدهای نظام اسلامی در اختیار دشمنان قرار گیرد، ضربات سنگینی به انقلاب زده می‌شود.

9001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها