فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در طول سال‌های مختلف انقلاب موجب پیروزی و اقتدار ما در مراحل مختلف شد، افزود: تفکر بسیجی کمک به مردم، برنامه‌ریزی دقیق، و انقلابی ماندن است که باید در جامعه تقویت شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۵۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با اعلام اینکه ستاد پشتیبانی هفته بسیج قبل از برگزاری هفته بسیج در فرمانداری شهرستان نکا برگزار شد، ادامه داد: این جلسه با حضور فرماندار نکا، معاون فرماندار و مسؤولان شهرستان برگزار و با تشریح برنامه‌های هفته بسیج، اولویت‌های برنامه‌ها اعلام و بر انجام کارهای محیطی و نصب بنر و تبلیغات تأکید شد.

سید ابراهیم شریفی، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان، با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج و بزرگداشت ایام ماه صفر، اظهار کرد: هفته بسیج امسال با عنوان بسیج انقلابی و خدمتگزار نام‌گذاری شده است که باید بسیج با خدمتگزاری مناسب، ماندگار شود.

وی افزود: بسیج وقتی می‌توان محبوبیت خود را در جامعه حفظ کند که ماندگار و اثرگذار باشد که بسیج با ورود در بطن جامعه و ایجاد اشتغال، ساخت مسکن محرومان و... به این محبوبیت رسیده است.

این مسؤول در تشریح برنامه‌ هفته بسیج شهرستان نکا افزود: از روز یکشنبه 30 آبان ماه مصادف با 20 صفر که نخستین روز هفته بسیج است، برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج با برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین، عزاداری و دسته‌روی در شهرستان نکا آغاز می‌شود.

شریفی، بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری نشست‌های بصیرتی، یادواره شهدا در مناطق مختلف شهرستان و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌های فرهنگی است.

وی افتتاح خانه محرومان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نشست‌های روشنگری و کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری کارگروه اقتصادی شهرستان و بررسی نارسایی‌های موجود در حوزه اقتصاد و ... را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانست که با حضور مردم بسیجی نکا برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در طول سال‌های مختلف انقلاب موجب پیروزی و اقتدار ما در مراحل مختلف شد، افزود: تفکر بسیجی کمک به مردم، برنامه‌ریزی دقیق، و انقلابی ماندن است که باید در جامعه تقویت شود.

این مسؤول با بیان اینکه بسیج در حوزه نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی از سال گذشته تاکنون با قوت وارد عمل شده است، گفت: اختصاص وام 20 میلیارد ریالی اقتصاد مقاومتی در نکا از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته بود که برای بیش از 100 نفر در شهرستان اشتغال ایجاد شد.

شریفی ادامه داد: امسال هم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، همین مقدار اعتبار برای اشتغال‌زایی افراد در بخش‌های مختلف اشتغال خانگی و مشاغل خرد در نظر گرفته شده است تا با ایجاد اشتغال به‌ویژه در روستاها، زمینه مهاجرت معکوس به روستا فراهم شود.

وی از اجرایی شدن طرح بسیج واکسن طیور در روستاهای هدف شهرستان نکا خبر داد و افزود: طرح واکسیناسیون رایگان طیور همزمان با روز بسیج به عنوان طرح کشوری در روستاهای در نظر گرفته شده در این شهرستان، اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا در پایان گفت: امروز برنامه‌های مختلف توسط دشمن رصد می‌‌شود و باید بدانیم دشمن همواره دشمن است و استکبار، خوی استکباری خود را دارد و این دشمنی همواره پابرجا است و باید با بصیرت و برنامه‌ریزی مناسب حرکت کرده و رسانه‌ها هم با توجه به نقش مهم و اساسی اطلاع‌رسانی خود کمک‌کار ما باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها