خبرهای داغ:
نماینده سابق ولی‌ فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه عده‌ای به دنبال این هستند که چهره نیروهای انقلابی را خراب کنند، گفت: انتخابات نزدیک است و آنجا باید مردم پاسخ خیانت‌های عده‌ای را بدهند.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۶۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام سید محمدصادق ابطحی در ویژه‌ برنامه شبی با شهدای گمنام که به مناسبت گرامیداشت ۲۵آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان و سالروز تشییع پیکر مطهر ۳۷۰ شهید عملیات محرم در سال ۶۱ در مسجد نورباران برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز بر سر سفره‌ای نشسته‌ایم که شهدا آن را برایمان گسترانده‌اند.

وی با اشاره به رشادت‌ شهدا در دوران دفاع مقدس افزود: در شرایطی که دشمن با تمام وجود به میدان آمده بود؛ شهدا رفتند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند ولی حاضر به تسلیم در مقابل او نشدند و ذره‌ای ذلت را نپذیرفتند و حاضر نشدند حرکتی را انجام دهند که دشمن از آن‌سو استفاده کند.

نماینده سابق ولی‌ فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه گفت: صحنه جنگ در شرایط امروز عوض‌شده است و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شرایط امروز کشور همچون شرایط جنگ احزاب است.

حجت‌الاسلام ابطحی ادامه داد: در جنگ احزاب تمام دشمنان اسلام شامل یهودی‌های اطراف مدینه، منافقین، کفار بر یک‌ چیز متحد شده بودند و آن نابودی نظام اسلامی بود.

وی عنوان کرد: در جنگ امروز نیز آمریکا، صهیونیست‌ها، متحدانشان و مرتجعین منطقه و همه دشمنان و آن‌هایی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند متحد شده‌اند تا جبهه مقاومت در منطقه به محوریت جمهوری اسلامی را شکست دهند.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: شیطان تمام نیروی سواره‌نظام و پیاده‌نظام خود را به میدان آورده است و لذا در این شرایط نمی‌شود به دشمن لبخند زد.

حجت‌الاسلام ابطحی تصریح کرد: برخی عنوان می‌کنند به واسطه برجام ۱۰۰ تحریم برداشته‌شده و ۲ یا ۳ تا از آن‌ها باقی مانده است ولی خود مذاکره‌کنندگان می‌گویند دشمن به تعهدش عمل‌نکرده است؛ گویا عده‌ای به سخنگویی دشمن تبدیل‌شده‌اند و این فاجعه است و اگر با دیپلماسی لبخند می‌خواستیم دفاع مقدس را ادامه بدهیم صدام همه ایران را گرفته بود.

وی بیان کرد: تنها دیپلماسی اقتدار است که می‌تواند در مقابل دشمن جواب دهد و یک نمونه آن این است که وقتی در فاجعه منا رهبر معظم انقلاب آن‌گونه از موضع اقتدار با سعودی حرف زد نه‌ تنها نماینده ایران به عربستان رفت بلکه جنازه شهدا هم تحویل شد.

نماینده سابق ولی‌ فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه برجام نافرجام برای ما عزت نیاورده است؛ اظهار کرد: استقامت و ایستادگی شهدا در دفاع مقدس بود که برای ما عزت آورد.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند سیاست‌های اصلی نظام را رهبر معظم انقلاب طراحی می‌کنند، گفت:عده‌ای در داخل وضعی را به وجود آورده اند که حتی می‌خواهند مردم را هم از نظام جدا کنند.

حجت‌الاسلام سید محمدصادق ابطحی گفت: صحنه جنگ نرم امروز صحنه دیگری است و دشمن به دنبال نفوذ است که یکی از نشانه‌های آن ولنگاری فرهنگی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند ولنگاری خواب راحت را از من گرفته است.

وی عنوان کرد: پیام شهدا این است که باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن که تا پستو‌های خانه‌هایمان نفوذ کرده و هدفش تغییر در سبک زندگی مردم است،ایستادگی کرد.

نماینده سابق ولی‌ فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه دشمن امروز داعش و شیعه لندنی را برای مقابله با اسلام ایجاد کرده است، تصریح کرد: داعش برای آن است تا به چهره اسلام ضربه بزند و شیعه لندنی هم با نام‌های مقدس و ده‌ها شبکه ماهواره‌ای به دنبال این است تا چهره اسلام را در دنیا تضعیف کند ولذا هدف داعش و شیعه لندنی یکی است.

حجت‌الاسلام سید محمدصادق ابطحی بابیان اینکه عده‌ای به دنبال این هستند که چهره نیروهای انقلابی را خراب کنند، گفت: انتخابات نزدیک است و آنجا باید مردم پاسخ خیانت‌های عده‌ای را بدهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها