رئیس سازمان بسیج رسانه در گفت و گو با «بسیج» خبر داد
مسعود بصیری؛ سازمان بسیج رسانه تا جایی که امکانات داشته، توانسته چندین اتوبوس ازخبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه ای خبری را از رسانه های مختلف درحوزه های گوناگون برای پوشش خبری این مراسم به عراق اعزام کند.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۸۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

"مسعود بصیری" رئیس سازمان بسیج رسانه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اربعین حسینی و مراسم راهپیمایی اربعین گفت: سازمان بسیج رسانه کشور خبرنگاران فعال در رسانه ها و حوزه های مختلف را برای پوشش خبری این حرکت عظیم و این نمایش قدرت به عراق فرستاده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه در ادامه گفت: ما توانستیم با امکانات حداقلی که در اختیار داشتم و با هماهنگی هایی که با موکب های پذیرایی زائران انجام دادیم اینترنت و تلفن ثابت را برای خبرنگاران در چندین نقطه محل در مسیر راهپیمایی اربعین تعبیه کرده ایم تا بتوانند برای  ارسال گزارش ها و تصاویر خبری خود از این خدمات استفاده کنند.

بصیری اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه تا جایی که امکانات داشته است چندین اتوبوس از همکاران و خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه ای خبری را از رسانه های مختلف در حوزه های گوناگون برای پوشش خبری این مراسم به عراق اعزام کند.

وی با عنوان این که بنا به محدود بودن امکانات تلاش کردیم تا اعزام خبرنگاران، عکاسان وفعالان رسانه ای بسیجی  به راهپیمایی اربعین را با هماهنگی با دستگاه های مختلف تسهیل کنیم گفت: ما دو قرارگاه در غرب و جنوب کشور تشکیل دادم تا خبرنگاران و عکاسان خبری که به مشکل برمی خورند، به آن قرارگاه ها مراجعه کنند و آدرس این دو قرارگاه را برای تمامی همکاران و خبرنگاران ارسال کردیم و حتی در شبکه های اجتماعی آدرس این دو قرارگاه ها را برای دسترسی بیشتر همکاران ارسال کردیم.

ارسال نظرات