خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه نمایشگاه مشاغل خانگی با حضور سرهنگ دوم پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار، علینقی رئیس اداره کار و تعاون اجتماعی شهرستان، نادی مسئول فنی و حرفه ای و مهندس کریمیان مسئول ترویج جهاد کشاورزی به همراه تنی چند از کارشناسان ادارات مذکور در محل کتابخانه اندیشه شهر دستگرد برخوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۹۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه مشاغل خانگی با حضور سرهنگ دوم پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار، علینقی رئیس اداره کار و تعاون اجتماعی شهرستان، نادی مسئول فنی و حرفه ای و مهندس کریمیان مسئول ترویج جهاد کشاورزی به همراه تنی چند از کارشناسان ادارات مذکور در محل کتابخانه اندیشه شهر دستگرد برخوار برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار محمد شفیعی با اشاره به الزامات اقتصاد مقاومتی گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی در سپاه شهرستان به عنوان یک اصل بوده و تمام امکانات و پتانسیل های سپاه آماده نقش آفرینی در این عرصه می باشند.

در ادامه مهندس علینقی ضمن قدردانی از زحمات بسیج سازندگی افزود:مشکلات صدور مجوز مشاغل خانگی نیازمند همکاری و تعامل بین سازمانی می باشد که اداره کار و و تعاون اجتماعی در تلاش برای بر طرف کردن آناست.

این نمایشگاه از روز یکشنبه ۹۵/۸/۲۳ لغایت چهارشنبه ۹۵/۸/۲۶ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۵ در سالن همایش های کتابخانه شهر دستگرد برخوار میزبان علاقه مندان خواهد بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها