خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

نظام ما ادامه راه نهضت حسینی است

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: نظام ما ادامه راه عاشورا است و ما از اینکه بخشی از این جامعه هستیم به خود می بالیم.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۱۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزین سرهنگ ابوالفضل طاهر خانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج در مجتمع فرهنگی شهید آوینی برگزار شد، اهمیت اربعین در فرهنگ شیعی را مورد بررسی قرار داد.

وی اظهار کرد: هر سال در این برهه زمانی خاص حال و هوای جامعه شیعی رنگ و بوی خاص و حال و حوای دیگری را به خود می بیند.

طاهرخانی ادامه داد: تجمعی که در کربلای معلی شاهد آن هستیم پیام های متعددی را به سراسر جهان مخابره می کند گه از مهمترین آنها می‌توان به عشق و ارادت شیعیان به امام حسین(ع) و جاری شدن دیگر بار شعار «هیهات من الذله» در گوش جهان اشاره کرد.

این مسئول اذعان کرد: سید الشهدا در روز عاشورا رسالت خود را به اتمام رساندند و امروز شیعیان فهیم برای زنده نگه داشتن آن پیام هر سال زنده تر از سال پیش به گوش دنیا می‌رسد.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در کربل پدیده ای شگفت انگیز است، گفت: بزرگ ترین تجمع شیعه را می توان حضور و تجمع آنان در عید قربان دانست که در بهترین شرایط چیزی بالغ بر 3 میلیون نفر بوده است، حال آنکه سال گذشته جمعیتی حدود 20 میلیون نفر در روز اربعین در کربلا حضور داشتند و امسال ارقام بالاتری نیز تخمین زده می شود.

طاهرخانی تصریح کرد: به خود میبالیم که بخشی از این جامعه محسوب می‌شویم که در واقع ادامه راه عاشورا است  و امیدواریم با دریافت صحیح پیام عاشورا هر روز به ارتقاع آن کمک کنیم.

1005/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار